Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Stämmer det att det inte fungerar att handla via SAS portalen nu?

upload_2017-5-11_10-35-55.png

• Gilla
Reactions: Gus
Hur går det för er andra med onlineshoppen? Ungefär vartannat köp går igenom för mig. Detta trots att jag gör på exakt samma sätt varje gång jag handlar...

• Gilla
Hur går det för er andra med onlineshoppen? Ungefär vartannat köp går igenom för mig. Detta trots att jag gör på exakt samma sätt varje gång jag handlar...
Samma här även om jag inte ser för tidigast 8 veckor efter köp att det faktiskt inte är allt som går igenom. Riktigt irriterande!!

Det går väl som vanligt, dvs rätt kasst. Jag handlade nyligen en ny MacBook Pro och det köpet har inte registrerats än. Om det inte dyker upp efter 8v så lär det bli till att bråka med dem, för det är ju en del poäng det rör sig om...

Helt hopplöst....
Inga poäng på "normalt" sätt senaste året. Reggat i listan men sen händer inget.
Har fått svar på någon enstaka "bråk", of fått dessa poäng i listan för "poäng att överföra"
, men där ligger de sen kvar ännu efter 3-4 månader.

• Gilla
Alltså, jag kanske är dum, men varför denna ovillighet att inte få shoppingportalen att funka på ett sätt så åtminstone en majoritet av kunderna blir nöjda? Jag förstår bara inte hur man kan vara medveten om ett problem som ens kunder tycker är frustrerande utan att göra någonting åt det...

• Gilla
Jag har väntat på ca 1700 poäng från en mängd småköp 3-12 månader nu. Igår när jag loggade in hade flera av de här köpen försvunnit utan förklaring. Utan egen loggföring kan man inte syssla med det här utan att bli blåst.

Var ser man hur många poäng som ska föras över?
Har tittat över 2 köp som jag gjort och kan inte se på mitt eurobonuskonto att några poäng kommit för dessa

Toppen