Bara att logga in och söka bonusresor.
011430121 skrev:Var hittar men detta?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Var hittar men detta?Klicka för att utvidga...
På sas.se011430121 skrev:Var hittar men detta?Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:På sas.seBokade CPH-HEL t&r i Plus för 10000 EB med Flypremium. Bra deal för en weekend som jag tänkt göra länge.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:På sas.seBokade CPH-HEL t&r i Plus för 10000 EB med Flypremium. Bra deal för en weekend som jag tänkt göra länge.Klicka för att utvidga...
"Felet" är väl snarare att bara för att SAS har 50% rabatt så betyder det inte att det finns platser. Hoppas lucka 8 innehåller "nu släpper vi extra bonusplatser till..." //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.pngMrRob skrev:Hade gärna gjort samma men lite tråkigt (klagar dock inte) att det bara gäller fram t.o.m. sista mars.Klicka för att utvidga...
jerixon skrev:Mycket trevligt i kombo med rabatten från flypremium.Blev lite spontana bokningar så får man se vad som används =)Klicka för att utvidga...
Destinationerna detta gäller ligger ju dock inte i USA.Roseleaf skrev:Hur blir det i samband med Flypremium?För Business kostar ju t.ex USA T/R 60 000 poäng. Var det halva priset på det nu?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Destinationerna detta gäller ligger ju dock inte i USA.Klicka för att utvidga...
Mycket dåligt exempel eftersom USA och Asien inte nämndes som destinationer som detta erbjudande gällde till. Därför blir kalkylen helt missvisande.Roseleaf skrev:Mest som ett exempel, man får med andra ord dubbel rabatt?På de destinationer som nämndes?Klicka för att utvidga...
Berglund skrev:Mycket dåligt exempel eftersom USA och Asien inte nämndes som destinationer som detta erbjudande gällde till. Därför blir kalkylen helt missvisande.Erbjudandet i dagens lucka går att kombinera med SAS FlyPremium, svar ja.Klicka för att utvidga...
Bonuskampanjen gäller bara till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten med SAS.Roseleaf skrev:Kan verka som ett dåligt exempel, men hade god grund till det. Men jag är nöjd med svaret!Då återstår det att bara bestämma ifall jag ska sova platt hela vägen över atlanten eller ej.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Bonuskampanjen gäller bara till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten med SAS.Klicka för att utvidga...
Roseleaf skrev:Yes, jag förstår att kampanjen gäller just dessa destinationer.Jag har redan bokat en resa, så ville bara dubbelkolla och se vad som hade hänt då jag bokadeKlicka för att utvidga...
Hittade liknande till EWR igår, dock bara go.jerixon skrev:Jag antar du menar det här icke publicerade pangerbjudandet kanske....Tror inte det var meningen alls det skulle bli så imho =PVisa bifogad bild 124233Klicka för att utvidga...
Resetokig skrev:Hittade liknande till EWR igår, dock bara go.Klicka för att utvidga...
Doh.. såg en go och tänkte "vad spännande det här kollar jag på sen". Sen var det såklart borta en stund senare. Tänka först är inte alltid bra.jerixon skrev:Alla Biz kostade 30k t/r igår förmiddags.Klicka för att utvidga...
De har gjort den stram i villkoren, det är verkligen endast från Stockholm till de nämnda destinationerna och inte vice versa. Blir att saxa lite.Cristoffer Cedergren skrev:Idag dags för 50% på inrikes bonusresor"Flyg till Göteborg, Malmö & UmeåNu får du 50% poängrabatt när du bokar en inrikes bonusresa till Göteborg, Malmö och Umeå. Utforska Sverige och dess vackra vyer. Boka innan midnatt ikväll för att nyttja erbjudandet.P.S Vi CO2-kompenserar alla EuroBonus-medlemmars resor med SAS.*Gäller resor tur/retur med SAS i SAS Go Bonus och SAS Plus Bonus. Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022. Rabatterade priser visas direkt vid bokning. Antalet platser är begränsat. Skatter och avgifter tillkommer"Klicka för att utvidga...