Senaste nytt

SAS Eurobonusshop julkalender 2021

Berglund

Medlem
Mest som ett exempel, man får med andra ord dubbel rabatt?
På de destinationer som nämndes?
Mycket dåligt exempel eftersom USA och Asien inte nämndes som destinationer som detta erbjudande gällde till. Därför blir kalkylen helt missvisande.

Erbjudandet i dagens lucka går att kombinera med SAS FlyPremium, svar ja.
 

Roseleaf

Medlem
Mycket dåligt exempel eftersom USA och Asien inte nämndes som destinationer som detta erbjudande gällde till. Därför blir kalkylen helt missvisande.

Erbjudandet i dagens lucka går att kombinera med SAS FlyPremium, svar ja.

Kan verka som ett dåligt exempel, men hade god grund till det. Men jag är nöjd med svaret!
Då återstår det att bara bestämma ifall jag ska sova platt hela vägen över atlanten eller ej.
 
Kan verka som ett dåligt exempel, men hade god grund till det. Men jag är nöjd med svaret!
Då återstår det att bara bestämma ifall jag ska sova platt hela vägen över atlanten eller ej.
Bonuskampanjen gäller bara till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten med SAS.
 

jerixon

Medlem
Jag antar du menar det här icke publicerade pangerbjudandet kanske....
Tror inte det var meningen alls det skulle bli så imho =P
Screenshot_20211208_211636.jpg

Yes, jag förstår att kampanjen gäller just dessa destinationer.
Jag har redan bokat en resa, så ville bara dubbelkolla och se vad som hade hänt då jag bokade
 
Idag dags för 50% på inrikes bonusresor

"Flyg till Göteborg, Malmö & Umeå

Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en inrikes bonusresa till Göteborg, Malmö och Umeå. Utforska Sverige och dess vackra vyer. Boka innan midnatt ikväll för att nyttja erbjudandet.

P.S Vi CO2-kompenserar alla EuroBonus-medlemmars resor med SAS.

*Gäller resor tur/retur med SAS i SAS Go Bonus och SAS Plus Bonus. Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022. Rabatterade priser visas direkt vid bokning. Antalet platser är begränsat. Skatter och avgifter tillkommer"
 

pswe

Medlem
Idag dags för 50% på inrikes bonusresor

"Flyg till Göteborg, Malmö & Umeå

Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en inrikes bonusresa till Göteborg, Malmö och Umeå. Utforska Sverige och dess vackra vyer. Boka innan midnatt ikväll för att nyttja erbjudandet.

P.S Vi CO2-kompenserar alla EuroBonus-medlemmars resor med SAS.

*Gäller resor tur/retur med SAS i SAS Go Bonus och SAS Plus Bonus. Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022. Rabatterade priser visas direkt vid bokning. Antalet platser är begränsat. Skatter och avgifter tillkommer"
De har gjort den stram i villkoren, det är verkligen endast från Stockholm till de nämnda destinationerna och inte vice versa. Blir att saxa lite.
 
Toppen