Kimmen00
Medlem
Inte fått månadens 1000 baspoäng (än).. dyker väl upp hoppas jag.
Fortfarande inga 1000 baspoäng.. blev ett mail sas mastercard,
Inte fått månadens 1000 baspoäng (än).. dyker väl upp hoppas jag.
Behöver man vara så på hela tiden? De kommer att komma... Att de inte lyckas få över det den första i månaden ä väl inte så konstigt? Under helgen händer aldrig några transaktioner vad jag kommer ihåg från min tid hos SAS MC.Fortfarande inga 1000 baspoäng.. blev ett mail sas mastercard,
Som alla MasterCard poäng kommer de mellan den 4:e och 14:e varje månad. Is i magen.Behöver man vara så på hela tiden? De kommer att komma... Att de inte lyckas få över det den första i månaden ä väl inte så konstigt? Under helgen händer aldrig några transaktioner vad jag kommer ihåg från min tid hos SAS MC.
Den syns inte med alla plattformar. På telefon/iPad kan jag inte se något men på PC med Chrome går den att se.Antingen har jag råkat ut för akut demens eller så har SAS förändrat EB-sidorna, jag kan omöjligen hitta "Intjänade poäng senaste 12 månaderna", är den borttagen?
Har alltid sett den med PC/Firefox, men inte längre.Den syns inte med alla plattformar. På telefon/iPad kan jag inte se något men på PC med Chrome går den att se.
Gamla hederliga flysas.com är räddningen härHar alltid sett den med PC/Firefox, men inte längre.
Jag ser inte heller, eller är det bara om man har MC Premium? Jag funderar på att skaffa kortet men vill kolla vad min intjäning varit senaste 12 månaderna, var hittar jag det?Den syns inte med alla plattformar. På telefon/iPad kan jag inte se något men på PC med Chrome går den att se.