Canadien
Medlem
Det rapporterades om alla möjliga resultat den gången. De flesta fick behålla sin statusnivå vill jag minnas.Tog de bort 20000 poäng från ditt konto sen du hade fått dem? Hann du passera någon statusgräns innan poängen försvann?
Det rapporterades om alla möjliga resultat den gången. De flesta fick behålla sin statusnivå vill jag minnas.Tog de bort 20000 poäng från ditt konto sen du hade fått dem? Hann du passera någon statusgräns innan poängen försvann?
Har fått de 10000 samt de 'extra' 5000 extrapoängen, redovisas som både extra- och baspoäng hos SAS men har inte adderats på totalen så blir väl korrigerat så småningom.Jag fick in 1000 baspoäng. Någon som signade 1/6 som fått dom 10.000 extra poängen?
Hade redan EBG men poängen drog de återDet rapporterades om alla möjliga resultat den gången. De flesta fick behålla sin statusnivå vill jag minnas.
Men var du pilot eller ansökte du 1/6?Har fått de 10000 samt de 'extra' 5000 extrapoängen, redovisas som både extra- och baspoäng hos SAS men har inte adderats på totalen så blir väl korrigerat så småningom.
Ah, jag var pilot. Missade otroligt nog att du skrev 1/6 ;-)Men var du pilot eller ansökte du 1/6?
Ni som börjar få baspoängen, aktiverade ni ert kort online? Inte fått mitt fysiskt nämligen