Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Har precis fått mitt vanliga kort. Känns väl rätt smart att hinna göra tre köp och få bonusen på det för att sedan nappa på detta. Det blir ju 14000 poäng i så fall. Missar jag något eller visst borde det bli så?

Är det någon som fått info/marknadsföring från "officiellt" håll? Som tidigare kund borde t ex jag få det, eventuellt med någon "Välkommen-tillbaka"-bonus.;) (Redan ansökt iofs..)

Hursomhelst borde SAS/SEB-kort belöna BC för alla ansökningar under åtminstone idag. Verkar vara en strid ström redan under första timman!:)

Har precis fått mitt vanliga kort. Känns väl rätt smart att hinna göra tre köp och få bonusen på det för att sedan nappa på detta. Det blir ju 14000 poäng i så fall. Missar jag något eller visst borde det bli så?
För Premium står det att man fortfarande måste ha kortet när poängen ska delas ut efter ca 3 månader. Kan ju eventuellt bli problem med det om samma regler gäller för vanliga mastercard och du inte har kvar kortet. Återstår väl att se vad som händer med detta men 4k poäng extra är ingen dealbreaker för mig men helt klart trevligt :)

Håll oss gärna underrättade om hur detta utvecklas.

Fungerar fortfarande inte för mig. Har pratat med SAS MC Kundtjänst. Preliminärt datum för att det ska börja fungera är 6/6 men hon gav inga garantier för att de kommer lösa sig då.

För övrigt kan jag ju nämna att inte heller Fly Premium Fungerar för mig, trots 100k+ i Poängsaldo senaste 12 månaderna.

Toppen