Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Ni som är EBG - vilket pris får ni för att uppgradera kortet? Låg på 1495:- har jag för mig när jag kollade, men vet att lägre har förekommit. Är det bara för EBD kanske?

Ni som är EBG - vilket pris får ni för att uppgradera kortet? Låg på 1495:- har jag för mig när jag kollade, men vet att lägre har förekommit. Är det bara för EBD kanske?
Stämmer bra.
Det vanliga kortet kommer också att börja kosta för EBG efter första september.

@gneken Såg precis att de skulle börja ta betalt för det vanliga kortet för EBG.

Någon som fått hem brevet som blev klokare på om det är för alla from 1/9 eller är det från det datum man ansökte om kortet?

Edit: Enligt kundtjänst så ska de börja ta betalt för samtliga EBG from 1/9.

Någon som vet mellan tummen och pekfingret hur snabbt SEB får ut de nya korten? Funderar på om jag ska ansöka NU, eller vänta. Behöver kortet senast 21/6.

Last edited:
@gneken Såg precis att de skulle börja ta betalt för det vanliga kortet för EBG.

Någon som fått hem brevet som blev klokare på om det är för alla from 1/9 eller är det från det datum man ansökte om kortet?

Någon som vet mellan tummen och pekfingret hur snabbt SEB får ut de nya korten? Funderar på om jag ska ansöka NU, eller vänta. Behöver kortet senast 21/6.

Jag behöver senast vid lunch 19/6. Sticker till Malaysia, Thai osv sen.
Tog bara för givet att det inte kan ta så lång tid - det kanske det gör....

Borde väl gå rätt fort att få ut korten? Behöver den innan 20/6 då jag sticker iväg till Asien då :) Men kan vara skönt att ha provat kortet och se att det verkligen fungerar som det ska.

Toppen