Fungerer fjell. Er en "snu-i-døra" flyplass, du kommer rett inn i avgangshallen.Min period gick ut nu i sista april och nu gäller utmaningen till återkval till Diamant....
Kickstartade perioden med TG C-klass MNL-BKK-CPH.....
MR lör 17/5 till CPH-ATH, men jag var också lite sugen att göra CPH-FCO(Rom).
Någon som vet om FCO är bra för daglig MR ?
Värt att tänkta på Ricci är dock att Italien bara ger 3000 poäng (+ ev bonus då).
EuroBonus partners - SAS earn points chart - SAS
Hej alla!
Jag har varit en flitig besökare av BC ett bra tag men har aldrig riktigt skrivit något, en flitig läsare helt enkelt. Men denna gång behöver jag lite vägledning. Jag är 5800 baspoäng från att uppnå Diamond-nivå men min kvalificeringsperiod går ut den 30 juni. Så det är lite bråttom och samtidigt finns det få helger/dagar jag kan resa på. Men t ex helgen 29 maj - 1 juni är perfekt, samt sista helgen i juni.
Så hur kommer jag iväg och få snabba och billiga baspoäng?
Hej alla!
Jag har varit en flitig besökare av BC ett bra tag men har aldrig riktigt skrivit något, en flitig läsare helt enkelt. Men denna gång behöver jag lite vägledning. Jag är 5800 baspoäng från att uppnå Diamond-nivå men min kvalificeringsperiod går ut den 30 juni. Så det är lite bråttom och samtidigt finns det få helger/dagar jag kan resa på. Men t ex helgen 29 maj - 1 juni är perfekt, samt sista helgen i juni.
Så hur kommer jag iväg och få snabba och billiga baspoäng?
Ungdomsbilletter er som å booke vanlige billetter i SAS Go ift poeng.Någon som vet om de är fullt antal baspoäng om man bokar SAS ungdomsbiljetter?
Hittar ingen info om detta.
Ungdomsbilletter er som å booke vanlige billetter i SAS Go ift poeng.