Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Min period gick ut nu i sista april och nu gäller utmaningen till återkval till Diamant....:p
Kickstartade perioden med TG C-klass MNL-BKK-CPH.....

MR lör 17/5 till CPH-ATH, men jag var också lite sugen att göra CPH-FCO(Rom).
Någon som vet om FCO är bra för daglig MR ?

Min period gick ut nu i sista april och nu gäller utmaningen till återkval till Diamant....:p
Kickstartade perioden med TG C-klass MNL-BKK-CPH.....

MR lör 17/5 till CPH-ATH, men jag var också lite sugen att göra CPH-FCO(Rom).
Någon som vet om FCO är bra för daglig MR ?
Fungerer fjell. Er en "snu-i-døra" flyplass, du kommer rett inn i avgangshallen.

Hej alla!

Jag har varit en flitig besökare av BC ett bra tag men har aldrig riktigt skrivit något, en flitig läsare helt enkelt. Men denna gång behöver jag lite vägledning. Jag är 5800 baspoäng från att uppnå Diamond-nivå men min kvalificeringsperiod går ut den 30 juni. Så det är lite bråttom och samtidigt finns det få helger/dagar jag kan resa på. Men t ex helgen 29 maj - 1 juni är perfekt, samt sista helgen i juni.

Så hur kommer jag iväg och få snabba och billiga baspoäng?

Hej alla!

Jag har varit en flitig besökare av BC ett bra tag men har aldrig riktigt skrivit något, en flitig läsare helt enkelt. Men denna gång behöver jag lite vägledning. Jag är 5800 baspoäng från att uppnå Diamond-nivå men min kvalificeringsperiod går ut den 30 juni. Så det är lite bråttom och samtidigt finns det få helger/dagar jag kan resa på. Men t ex helgen 29 maj - 1 juni är perfekt, samt sista helgen i juni.

Nu har jag inte tittat tillgänglighet men Bologna har tidigare varit billigt och en tur och retur i plus (som ska ge 6000 poäng om jag kommer ihåg rätt) har gått att få för ca 2000 kronor.
För någon vecka sedan fanns det resor till Aten (finns även kampanj med dubbla extrapoäng nu) närmsta tiden till bra priser (under 3000 tur och retur i plus). Även Barcelona, Madrid, Malaga kan vara bra destinationer att titta på.

Hej alla!

ARN-MAD 27-29 juni, 2188 SEK för Plus t/r. Ger 10.000 poäng som Guld. Kräver ju dock avresa tidigt fredag morgon, vet ej om det är möjligt för dig.

Någon som vet om de är fullt antal baspoäng om man bokar SAS ungdomsbiljetter?
Hittar ingen info om detta.

Toppen