När jag var där i fredags och vände så var det absolut inga problem att hinna runt och igenom säkerhetskontrollen. Iofs letade jag inte upp någon lounge men hade säkert 20min till godo innan jag gick ombord igen.
Nei, de ekstra poengene man får er nettopp det - ekstrapoeng, altså ikke kvalifiserende poeng. Men likeså er de brukbare EB-poeng, og doble poeng på en slik reise, utgjør lett 25% ekstra av oppgraderingen til C på langdistanse, eller en ekstra t/r reise innenlands.Takk for info!
Passer best for min del nå, og trenger max grunnpoeng, derfor via CPH for en relativt billig penge.
Denne doblingen/triplingen gjelder vel ikke grunnpoeng, såvidt jeg skjønner.
Ole H.
PS: God tur x flere!
Du kommer rett ut ved gaten i ankomsthallen, så "snu-i-døren" flyplassen det. Tid til lounge får du og.Någon som vet hur det är att göra en MR till BCN? Måste man gå ut och in igen, transfer, vända i gaten?
kexxcream hoppas ni hade en trevlig loungevistelse i Madrid, fortsatte ni med bubbel hela vägen hem?![]()
Loungen låg under bottennivån, inte direkt något att hänga i granen. I övrigt gick resan bra, kaptenen kom och skakade hand med mig och mry för att vi körde en turn-around. Det blev ett antal bubbel, GT, m.m.. hoppas du hade det bra i Madrid!