Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Jag funderar på att fixa till så jag får EBD i år nu när mitt år går ut 30/5 och saknar ju 3750 poäng, men det känns som billigast att åka så man får 10 000 poäng till ex ALC/MAD 10/5 och då får man ju dessutom lite bonuspoäng. Så är det någon som har planerat någon MR den 10/5 eller 11/5 då jag ändå kan vara i Stockholm innan Maltaresan? Tycker mest att det mest är roligare att åka någon stans om man är flera, alltså så man inte är ensam medveten resenär på samma flight och åker t/r samma dag så någon som är intresserad av en MR aktuell helg? :)

Jag funderar på att fixa till så jag får EBD i år nu när mitt år går ut 30/5 och saknar ju 3750 poäng, men det känns som billigast att åka så man får 10 000 poäng till ex ALC/MAD 10/5 och då får man ju dessutom lite bonuspoäng. Så är det någon som har planerat någon MR den 10/5 eller 11/5 då jag ändå kan vara i Stockholm innan Maltaresan? Tycker mest att det mest är roligare att åka någon stans om man är flera, alltså så man inte är ensam medveten resenär på samma flight och åker t/r samma dag så någon som är intresserad av en MR aktuell helg? :)

Jag kör en MR den 10 maj ARN-MAD 08:30 och tillbaka 17:10.

På ett trevligt kvällstips igår från Agö så fick jag bokat en T.o.R. den 2/7 till Geneve från Köpenhamn som inbringar 3750 poäng för det knappt märkbara priset av 644 SEK

En bra start på min nya intjäningsperiod!

Skulle behöva 4700 basic points inom två månader för att komma upp till EBG. Avresa aktuellt från Arlanda. Några tips?

Skulle behöva 4700 basic points inom två månader för att komma upp till EBG. Avresa aktuellt från Arlanda. Några tips?

MR från ARN-MAD den 10 maj ger 8800 poäng om du flyger dit i Plus och tillbaka i Plus. Kostnad: 2438 kr.
MR från ARN-MAD den 25 maj ger 6000 poäng om du flyger dit i Plus och tillbaka i Go. Kostnad: 1802 kr.

Jag kör en MR den 10 maj ARN-MAD 08:30 och tillbaka 17:10.

Typiskt, jag som hade föredragit en resa till ALC på kvällen för någon hunding mer så får man även testa sas middag. Dessutom får man sovmorgon som bara den och hinner även flyga från LLA på morgonen, fast och andra sidan landar man strax efter midnatt.

3D för min del, i övrigt verkar det som att resten av flyget är helt tomt.

Economy må vara tomt, men Plus ser rätt packat ut.
SK-ARN-MAD.jpg

Toppen