Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

9 nov ARN ALC låter faktiskt riktigt trevligt, men jag får avvakta en liten stund innan jag bestämmer mig.
Har några Tokyo resor planerade och jag tror att jag kommer att vara i Tokyo även den helgen.

När det gäller SAS Plus biljett, "Boka först, fråga sen".
SAS Plus inom Europa är fullt återbetalningsbar och enda du förlorar är bokningsavgift 30 SEK.

En ARN-ALC-ARN den 9:e november är nu bokad. Det är väl lika bra att vara förberedd på att poängkontot behöver lite påfyllning, och i värsta fall är det ju bara att boka av :)

Jag ändrade mig lite och kör 8e och 9e november istället till Alicante. Passa bättre in med jobbet för min del.
ARN-ALC-ARN båda dagarna
Har bokat plast 1F båda vägarna på lördag och 1D båda vägarna på söndag.

Ny medlem och första inlägget. Är just nu EBS och försöker hitta någon flight för att inom kort komma till EBG.

Börjar med ToR ARN-MAD 1 juli.

Någon som vet hur det ser ut i Madrid? Behöver jag ut och in genom säkerhetskontroll?

Dr Miles, SAS tillämpar ju öppet köp 24 timmar så det är ju egentligen inga problem med en GO biljett.

Dr Miles, SAS tillämpar ju öppet köp 24 timmar så det är ju egentligen inga problem med en GO biljett.

Min poäng är att man kan avboka SAS Plus biljett inom Europa gratis (-30 SEK) i fall något förhinder inträffar.
Många människor kan inte förutse om sin jobb-/familjesituation 4-5 månader i förväg.

Jo, att boka mileage runs med SAS, som ju i princip per definition är i Plus* är inte speciellt ångestframkallande, det kan man lätt göra på spekulation. Boka om, boka av, jag tycker faktiskt dom är väldigt generösa på det området.

*) Om du nu inte är masochist på nåt sätt och tycker det är mycket roligare att åka två gånger för samma poäng, till en högre kostnad

Toppen