Senaste nytt

SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd

Kom att tänka på en sak - det är slutdestination som gäller för ersättning, men det är väl snarare avgångstid som räknas för duty of care. Nu lär det inte bli aktuellt här, men i vissa fall så kan man alltså ha rätt att skicka sina två telex och få mat men ändå komma fram i tid. :)

Kom att tänka på en sak - det är slutdestination som gäller för ersättning, men det är väl snarare avgångstid som räknas för duty of care. Nu lär det inte bli aktuellt här, men i vissa fall så kan man alltså ha rätt att skicka sina två telex och få mat men ändå komma fram i tid. :)
Om någon skakar fram en telex-adress eller telex-nummer eller hur det nu fungerar så kan jag försöka det nästa gång jag blir sen! :)

Boarding complete. Orsak till försening snöfall och "försenade procedurer" på CPH. Snöfall känns som något som kommer påstås vara en extraordinär situation?

Ah, sprang inte på varandra (vad jag vet). Med CPH-ARN försenad gick dock hela trippen i lås med inte allt för lång försening. Nu återstår bara att vänta på poäng! :)

Flög du ARN-TXL-CPH-ARN idag? Jag satt på 4f, 4f och 3a.

Det var väder som ställde till det så tyvärr hade det inte blivit några €. Glad att även Arlandakärran var sen.

Boarding complete. Orsak till försening snöfall och "försenade procedurer" på CPH. Snöfall känns som något som kommer påstås vara en extraordinär situation?

Är det inte som så att försening av ett tidigare plan oavsett orsak ger rätt till kompensation för det är ju inte "din flygresa" som hade problem med väder eftersom att problemet var när de skulle lyfta från CPH?

Toppen