agehall
Medlem
Nej. Incheckningssystem brukar inte gilla circle trips... (samma flygplats två gånger).
Rekommenderar att du tar endast handbagage.
OT: En circle trip är A-B-C-A, inte A-B-C-B-A.
Nej. Incheckningssystem brukar inte gilla circle trips... (samma flygplats två gånger).
Rekommenderar att du tar endast handbagage.
Har du enskilda biljetter ARN-VBY och VBY-ARN-UME så kan du, om de är snälla i incheckningen, checka in väskan på Arlanda på sträckan ARN-UME redan från början och samtidigt kan du få boardingkorten hela sträckan via VBY. Det är dock lite meck med boardingkorten så lättast är om du checkar in via appen t ex.Tänkte boka en extra flight för att få mitt EBS nästa fredag då jag ändå ska upp till Umeå. Går det att checka in en väska hela vägen om man ska åka ARN-VBY-ARN-UME? Har nämligen bara 30 minuter i Visby och 40 på ARN innan jag åker vidare.
Jag har enskilda biljetter på ARN-VBY-ARN den 9 oktober, sen en biljett ARN-UME den 9e med retur den 12. Tänkte inte på att jag skulle kunna checka in bagaget direkt till Umeå så får det ligga på Arlanda tills jag åker dit, brukar ju gå att checka 3 timmar innan avfärd.Har du enskilda biljetter ARN-VBY och VBY-ARN-UME så kan du, om de är snälla i incheckningen, checka in väskan på Arlanda på sträckan ARN-UME redan från början och samtidigt kan du få boardingkorten hela sträckan via VBY. Det är dock lite meck med boardingkorten så lättast är om du checkar in via appen t ex.
Fråga till @Dr. Miles jag ankomer Hamburg 10:10 från Arlanda och flyger tillbaka 10:50 visst är det vändande kärra och enkelt att byta? Har för mig jag läst det men hittar inget när jag söker
Ja, det är samma plan som brukar att åka tillbaka till avreseorten (Köpenhamn, Oslo, Stockholm) men under senaste gångerna jag har flugit var remote parkering med buss till terminalen.Fråga till @Dr. Miles jag ankomer Hamburg 10:10 från Arlanda och flyger tillbaka 10:50 visst är det vändande kärra och enkelt att byta? Har för mig jag läst det men hittar inget när jag söker