TjudöBoy
Medlem
Om 13:35 är SDL-ARN så är det väl mest troligt kärran du landade med 13:05 som går tillbaka till ARN, så ingen större risk att du missar skulle jag säga![]()
Jo d e nog samma plan skulle jag tro för d går tillbaks till ARN
Om 13:35 är SDL-ARN så är det väl mest troligt kärran du landade med 13:05 som går tillbaka till ARN, så ingen större risk att du missar skulle jag säga![]()
Det ska inte vara några problem, antagligen kan du få boardingkortet för hemresan redan på utresan. Minimumtid för byten mellan dessa flyg i Nice är 45 minuter så du är över gränsen med dina 50 minuter. Allt är "By the book".Funderar på en tur GOT - NCE över dagen, via CPH. Jag behöver framförallt några extra flighter för att säkra EBG till nästa år. 4 legs och 5000 poäng för lite drygt 1.400 kr känns rätt överkomligt med höstrean. MEN, jag skall då åka tillbaka med vändande flyg i Nice. Ankomst 12.50 och med avresa 13.40. Är jag ute på djupt vatten tror ni? (har givetvis inget bagage...)
I Göteborg finns det en lounge..Om man skall sitta 2 h+ å vänta på flygfältet? Vad är bättre val MMX eller GOT?
Eller han ngn bättre förslag på vändort för segment run? Hinner endast en t/r denna dag (5/11).