Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

FilipJ

Medlem
Fråga: Jag uppnådde EBG i somras med slut på kvalificeringsperiod 31 Juli 2022.

Min nya kvalificeringsperiod pågår från 1 Aug 2022 - 31 Jul 2023

Points earned for the period är 4000 / 45 000 till Diamond. Jag har alltså redan uppnått EBG för nuvarande kvalificeringsperiod.. Tolkar jag detta fel eller har jag fått EBG för nästa period också?....
Låter som du dragit in 4000 av de 45000 som behövs för att återkvala denna period.
Om du har 41.000 poäng kvar till Diamond tycker jag det låter som att du dragit in 49.000 poäng, och således kvalat till guld redan. Visa skärmdump från appen så behöver vi inte vara tveksamma.
 

Kimmen00

Medlem
Då var det dags! Niiiice

20230321_171846.jpg
 

Tomas E

Medlem
Killgissning deluxe, tror det hedras på något sätt. Finns det Senator for life? Kanske kommer med något motkrav?
Det nya Miles & More från nästa år har Lifetime Frequent Traveller och Lifetime Senator. Men generellt är ju statusintjäning hos M&M svårare än EB, och det finns väl ingen "kreditkortsboost" på någon marknad?
 

palmen

Moderator
Det nya Miles & More från nästa år har Lifetime Frequent Traveller och Lifetime Senator. Men generellt är ju statusintjäning hos M&M svårare än EB, och det finns väl ingen "kreditkortsboost" på någon marknad?
Så för att fortsätta spekulationerna, LTG översätt till 3 år som Senator hos Lufthansa. Inga belägg utan bara gissning...
 

pswe

Medlem
Toppen