Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Om jag tar ut kontanter från mitt Curve där Coop Mastercard är förvalt, kommer Coop/Entercard då att debitera mig ränta eller några avgifter? Normalt brukar jag använda mitt Norwegian Visa för uttag, men Curve-appen kraschar efter att jag har knappat in pin-koden så jag kan inte byta förvalt kort.
 

Nikje

Medlem
Nån vänlig själ med ny kod denna veckan?
Önskar också detta, "gissar" att den börjar med NYKUND47 så om någon har klurat ut vad de tre bokstäverna därefter är denna vecka funkar det också..:D
Om jag tar ut kontanter från mitt Curve där Coop Mastercard är förvalt, kommer Coop/Entercard då att debitera mig ränta eller några avgifter? Normalt brukar jag använda mitt Norwegian Visa för uttag, men Curve-appen kraschar efter att jag har knappat in pin-koden så jag kan inte byta förvalt kort.
Har inte Coop Mastercard längre men inte varit något problem med Nordic Choice->SAS MC

Screenshot_20211124-190728_SAS EuroBonus World Mastercard.jpg

Ja, det här gav dubbla EB-poöng och inga avgifter eller räntor. Om jag minns rätt var det $200. Bör dock inte överutnyttjas eller användas i "snurror" som riskerar att förstöra för många..
 
Toppen