När kommer poängen, vet du? Har beställt några påsar men fick bara vanliga poäng än så länge.Tömde mitt lokala Coop på Änglamark-produkter igår! Borde generera iaf 15000p (inte sett något maxtak på antal poäng man kan få i kampanjen).
Vet ej, men vid tidigare liknande kampanjer har poängen för kampanjen trillat in separat från själva poängen som du får vid inköp efter någon vecka. Spara kvittot om det mot förmodan skulle bli krångel. Coops kundtjänst har tidigare svarat snabbt och fixat till ev. fel omgående.När kommer poängen, vet du? Har beställt några påsar men fick bara vanliga poäng än så länge.
För min del fungerade det idag igen, med leverans och rabatten både registrerades och drogs.Nej, den funkade inte på leverans. Den registrerades, men ingen rabatt drogs.
+1 med leverans längre fram i veckan för migFör min del fungerade det idag igen, med leverans och rabatten både registrerades och drogs.
Fungerar det att föra över coop poäng till vilket eurobonuskonto som helst eller måste det vara samma namn på kontona?