Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Jag tror att det rapporterades tidigare i tråden om att hotels.com tagits bort som partner. Har inte sett någon förklaring (eller förvarning) från Coop.
Jag tyckte ändå det fungerade dåligt, har tex inte fått Coop-poäng för senaste vistelse.

Last edited:
Vissa saker glädjer man sig åt och skriver nödvändigtvis inte om på ett öppet, publikt, internetforum.

Nu var tyvärr vistelsen förra året, innan Hotels- dealen tog slut.

Vill minnas att det stod något i stil med "Boka senast 31/12", min vistelse var i november. Återstår att se ifall jag får poäng för senaste veckornas hotellövernattningar (bokade förra året).

Hej

Jag blev medlem på Coop och skulle få 10.000 välkomstpoäng och de har kommit in på kontot nu. Men nu vill jag köpa 1000 eurobonus för mina Coop poäng. När man går vidare så ska man logga in på SAS kontot genom coops portal men får hela tiden felkod fel användarnamn eller lössen ord. (Jag har Inte skrivit in fel)
har provat ifrån mobil, dator med safari och Crome. Utan resultat.

någon som har en idé ?

Hej

Jag blev medlem på Coop och skulle få 10.000 välkomstpoäng och de har kommit in på kontot nu. Men nu vill jag köpa 1000 eurobonus för mina Coop poäng. När man går vidare så ska man logga in på SAS kontot genom coops portal men får hela tiden felkod fel användarnamn eller lössen ord. (Jag har Inte skrivit in fel)

någon som har en idé ?
Löste sig poängen automatisk? Jag blev medlem för över fyra veckor sedan och väntar fortfarande på poängen. Har varit i kontakt med kundtjänst 2 ggr.

Hej

någon som har en idé ?
Ha lite is i magen så när det kommer en kampanj så får du bättre växlingskurs

Hej

någon som har en idé ?

Hej! Gå in på Coop.se och logga in där (ej appen), sen klickar du på poäng, sen använd poäng, scrolla ner till SAS och då klickar du på den du skall välja, sen loggar man in med bank id och sen samma uppgifter som du använder för att logga in på Eurobonus hos SAS och då växlas poängen och kommer in direkt på ditt Eurobonus konto.
Länk SAS EuroBonus | Coop

Last edited:
Toppen