Jag såg på Coops sida att erbjudandet slutade gälla 31/12 (december förra året).
Jag fick förra veckan poäng från min senaste vistelse, jag tror det var ca 12 veckor efteråt.
Vissa saker glädjer man sig åt och skriver nödvändigtvis inte om på ett öppet, publikt, internetforum.
Läs längre bak i tråden?någon som har en idé ?
Jag har en vistelse från början av december så det är alldeles straxt 12 veckor sedan för min del....
Jag fick förra veckan poäng från min senaste vistelse, jag tror det var ca 12 veckor efteråt.
Löste sig poängen automatisk? Jag blev medlem för över fyra veckor sedan och väntar fortfarande på poängen. Har varit i kontakt med kundtjänst 2 ggr.Hej
Jag blev medlem på Coop och skulle få 10.000 välkomstpoäng och de har kommit in på kontot nu. Men nu vill jag köpa 1000 eurobonus för mina Coop poäng. När man går vidare så ska man logga in på SAS kontot genom coops portal men får hela tiden felkod fel användarnamn eller lössen ord. (Jag har Inte skrivit in fel)
har provat ifrån mobil, dator med safari och Crome. Utan resultat.
någon som har en idé ?
Ha lite is i magen så när det kommer en kampanj så får du bättre växlingskursHej
Jag blev medlem på Coop och skulle få 10.000 välkomstpoäng och de har kommit in på kontot nu. Men nu vill jag köpa 1000 eurobonus för mina Coop poäng. När man går vidare så ska man logga in på SAS kontot genom coops portal men får hela tiden felkod fel användarnamn eller lössen ord. (Jag har Inte skrivit in fel)
någon som har en idé ?
Hej
någon som har en idé ?