Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Det blir så mycket lättare om du gör lite research själv innan du bara sprutar ur dig frågor.
Varsågod, det är serverat, igen:
Tjäna poäng - handla i butik, online och hos våra partner | Coop

Poängtrappan:
Upp till 5 % när du handlar på Coop | Coop
Jag har lagt säker 15 minuter på att söka svar innan jag ställde denna fråga. Sökt både här i forumet och på nätet. Så gör jag alltid.

Har långt tidigare kollat länkarna du skickade och dessutom läst igenom COOP:s egen Q&A om poäng. Har inte hittat något än information om ifall det bara är COOP:s butiker och onlinebutik som gäller för poängtrappan. Därför ställde jag frågan här.

Det är väl det forumet är till för? Men om du menar att jag bara spyr ur mig frågor och du ska va passivt aggressiv i dina svar - så kan jag sluta delta i ert forum.

Last edited:
CBS150 fungerade idag, 150kr av på köpet.

Jag beställde till dörren, hämtar inte i butik.

Attachments

• 9E0D671F-713D-4F8A-8AFE-DCD8426C31B8.jpeg
    9E0D671F-713D-4F8A-8AFE-DCD8426C31B8.jpeg
    57,5 KB · Visningar: 336
Last edited:
Jag har beställt mat online i tron om att man ska få poäng som vanligt. När jag sen loggade in igår bestämde jag mig för att kolla mina föregående månaders poäng och märker att jag inte fått några. Mailade till Coop och fick detta som svar:

 Hej och tack för ditt meddelande.

För att vara berättigad till poäng för köp hos Coop Online behöver du ha kopplat ditt Coop-kort till inloggningen så att du är fullständigt inloggad på Coop.se. Efter att du loggat in klickar du på 'Handla' för att genomföra ditt köp. Poängen sätts in efter att varorna levererats.

Vad tusan innebär ”fullständigt inloggad”?

Jag har beställt mat online i tron om att man ska få poäng som vanligt. När jag sen loggade in igår bestämde jag mig för att kolla mina föregående månaders poäng och märker att jag inte fått några. Mailade till Coop och fick detta som svar:

 Hej och tack för ditt meddelande.

För att vara berättigad till poäng för köp hos Coop Online behöver du ha kopplat ditt Coop-kort till inloggningen så att du är fullständigt inloggad på Coop.se. Efter att du loggat in klickar du på 'Handla' för att genomföra ditt köp. Poängen sätts in efter att varorna levererats.

Vad tusan innebär ”fullständigt inloggad”?
Om du loggar in på Coop.se så bör du under inställningar hitta ditt medlemsid. I så fall är ditt konto kopplat.

Själv har jag dock haft problem med saknade poäng senaste veckorna ändå.

Om du loggar in på Coop.se så bör du under inställningar hitta ditt medlemsid. I så fall är ditt konto kopplat.

Själv har jag dock haft problem med saknade poäng senaste veckorna ändå.

Jag brukar handla med appen och den har aldrig bett om en ytterligare inloggning. Om jag går in på appen nu så ser jag mitt medlemsnummer.

Jag brukar handla med appen och den har aldrig bett om en ytterligare inloggning. Om jag går in på appen nu så ser jag mitt medlemsnummer.
Tror inte de avser en extra inloggning utan bara att medlemsid behöver vara kopplat till kontot. Har handlat både på web och i app. Alltid fått poäng när jag använt appen, men strulat ibland på webben. Lite för få datapunkter dock för att säga om det är tillfälligheter eller inte.

Jag skulle kontakta kundtjänst igen och påtala att medlemsnummer är inlagt i appen. Själv är jag inne på tredje försöket med kundtjänst att efterregga ett köp.

Last edited:
Toppen