Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Njäe, inte mer än att det är väl högre växlingskurs ifall man växlar in 60k?
Blir ju dock ingen överdriven skillnad på det stora hela.
Hur menar du att växlingskursen är bättre? Kursen är ju lika oavsett belopp och nu med 20% extra.

Växlade in 50k för en vecka sen och tänker växla igen nu den 17/1.

Hur menar du att växlingskursen är bättre? Kursen är ju lika oavsett belopp och nu med 20% extra.

Växlade in 50k för en vecka sen och tänker växla igen nu den 17/1.

Såg det precis. Läste ngt inlägg om att bäst kurs fick man för 60k Coop poäng. Men det verkar inte stämma.

Attachments

• Skärmavbild 2020-01-11 kl. 17.13.55.png
    Skärmavbild 2020-01-11 kl. 17.13.55.png
    497,7 KB · Visningar: 394
Någon annan som har problem med att göra överföringen från Coop till SAS? När jag fylller i mitt EB nummer (utan bokstäver) och mitt eurobonus lösenord står det bara att det är fel.. vilket det inte är. Har till och med testat med ett nytt lösenord utan framgång.. :( Vill passa på nu medans det finns 20% extra att hämta.

Någon annan som har problem med att göra överföringen från Coop till SAS? När jag fylller i mitt EB nummer (utan bokstäver) och mitt eurobonus lösenord står det bara att det är fel.. vilket det inte är. Har till och med testat med ett nytt lösenord utan framgång.. :( Vill passa på nu medans det finns 20% extra att hämta.
Var snäll och läs lite bakåt i tråden. Samma problem, med förslag på eventuellt möjlig lösning, finns ungefär 8-10 inlägg före ditt.

Har varit helt utanför Coop+Eurobonusdealen och vill förstå hur många eurobonuspoäng man får av att handla på Coop. Brukar inte handla på Coop och är inte medlem men tänkte kolla om det är värt att handla med hemleverans för att omvandla till Eurobonuspoäng.

Att handla 2000kr mat per månad ger 1500 Coop-poäng enligt coops hemsida och det ger i sin tur 150 Eurobonuspoäng enligt Coop Sverige | SAS Har jag förstått det rätt?

Rent spontant låter det inte som en jättebra deal för ett samboförhållande som lägger 2000-3000 kronor per månad som resulterar i 150-225 Eurobonuspoäng per månad.

EDIT: Linas matkasse har ju 150 poäng per 100 kronor. Hur är inte det en mycket bättre deal? Mycket möjligt att jag missat något här och har helt fel :)

Toppen