malmokalle
Medlem
Tack, men har testat med båda.Det är viktigt att använda just användarnamn och inte exv eurobonusnummer. Men det kanske du har provat?
Tack, men har testat med båda.Det är viktigt att använda just användarnamn och inte exv eurobonusnummer. Men det kanske du har provat?
Hur menar du att växlingskursen är bättre? Kursen är ju lika oavsett belopp och nu med 20% extra.Njäe, inte mer än att det är väl högre växlingskurs ifall man växlar in 60k?
Blir ju dock ingen överdriven skillnad på det stora hela.
Hur menar du att växlingskursen är bättre? Kursen är ju lika oavsett belopp och nu med 20% extra.
Växlade in 50k för en vecka sen och tänker växla igen nu den 17/1.
Det har varit det ibland tidigare.Såg det precis. Läste ngt inlägg om att bäst kurs fick man för 60k Coop poäng. Men det verkar inte stämma.
Var snäll och läs lite bakåt i tråden. Samma problem, med förslag på eventuellt möjlig lösning, finns ungefär 8-10 inlägg före ditt.Någon annan som har problem med att göra överföringen från Coop till SAS? När jag fylller i mitt EB nummer (utan bokstäver) och mitt eurobonus lösenord står det bara att det är fel.. vilket det inte är. Har till och med testat med ett nytt lösenord utan framgång..Vill passa på nu medans det finns 20% extra att hämta.
Tack. Slarvläste mig förbi detVar snäll och läs lite bakåt i tråden. Samma problem, med förslag på eventuellt möjlig lösning, finns ungefär 8-10 inlägg före ditt.