Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Igår beställde jag som vanligt en kasse med rabatt. Nu försöker jag beställa igen men rabatten verkar inte gå igenom!? Rabattkoden är väl korrekt applicerad, annars brukar det i rött stå "Kampanjkoden är tyvärr fel. Försök gärna igen." Någon som vet vad som kan vara fel? Har det att göra med "svaret i servern" som @jumbooze pratade om?

coop 1.JPG

coop2.JPG

Igår beställde jag som vanligt en kasse med rabatt. Nu försöker jag beställa igen men rabatten verkar inte gå igenom!? Rabattkoden är väl korrekt applicerad, annars brukar det i rött stå "Kampanjkoden är tyvärr fel. Försök gärna igen." Någon som vet vad som kan vara fel? Har det att göra med "svaret i servern" som @jumbooze pratade om?

Visa bifogad bild 97297

Visa bifogad bild 97298
Nej, det var när jag fick svaret om att koden var fel som jag undersökte om det var ett generellt fel eller vad servern svarade på anropet.

Förtydligande ”svaret i servern” var inte så tydligt :)
Svaret *från* servern är tydligare

Så ditt fall visar ju att koden verkar OK men sen inte appliceras. Bug?

• Gilla
Reactions: Gus
Nej, det var när jag fick svaret om att koden var fel som jag undersökte om det var ett generellt fel eller vad servern svarade på anropet.

Förtydligande ”svaret i servern” var inte så tydligt :)
Svaret *från* servern är tydligare

Så ditt fall visar ju att koden verkar OK men sen inte appliceras. Bug?
Bug bör det vara! (Säger jag som inte kan något om IT :D). Någon mer dom stött på liknande problem som jag?

Toppen