Rokka_jill
Medlem
Hur menar du med kod?Är det någon som får någon kod att fungera i webshoppen?
Hur menar du med kod?Är det någon som får någon kod att fungera i webshoppen?
Om du läser uppåt i tråden så har de haft ett antal kampanjkoder för fri frakt eller rabatt, det var sådana jag syftade påHur menar du med kod?
Beställde i torsdags, då fungerade "preglife250".. Inte använt den tidigare.Är det någon som får någon kod att fungera i webshoppen?
Jag kollade i svaret från servern, nu har de koll på koder man använderBeställde i torsdags, då fungerade "preglife250".. Inte använt den tidigare.
Vad menas med detta?Jag kollade i svaret från servern
Det skickas frågor mellan browser och server och då kan man se att svaret kommer tillbaka som koden redan använd med hjälp av webbutvecklarverktygVad menas med detta?
Nej, det var när jag fick svaret om att koden var fel som jag undersökte om det var ett generellt fel eller vad servern svarade på anropet.Igår beställde jag som vanligt en kasse med rabatt. Nu försöker jag beställa igen men rabatten verkar inte gå igenom!? Rabattkoden är väl korrekt applicerad, annars brukar det i rött stå "Kampanjkoden är tyvärr fel. Försök gärna igen." Någon som vet vad som kan vara fel? Har det att göra med "svaret i servern" som @jumbooze pratade om?
Visa bifogad bild 97297
Visa bifogad bild 97298
Bug bör det vara! (Säger jag som inte kan något om ITNej, det var när jag fick svaret om att koden var fel som jag undersökte om det var ett generellt fel eller vad servern svarade på anropet.
Förtydligande ”svaret i servern” var inte så tydligt
Svaret *från* servern är tydligare
Så ditt fall visar ju att koden verkar OK men sen inte appliceras. Bug?