Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Jäklar va ni vräker i Er mat!:) Själv har jag lyckats få ihop 5000kr dvs 5000Coop poäng på 1,5 år i mitt singel hushåll

Det är inte bara på mat och inköp på Coop man får poäng på.
Juli var en ganska bra månad, poängmässigt.
Visst, en resa (reguljär) kan man få ihop billigare än på Tui.se
Men det blev ganska många Eurobonus Extrapoäng när jag köpte genom Tui/Coop.

81000 Coop-poäng = 8100 Eurobonus extrapoäng när man växlar till ordinarie kurs. (jag växlade nyss då man fick +20%)
81000 kr Spenderat på Tui.se med Sas Amex Elite = 16200 Eurobonus extrapoäng
Eurobonus extrapoäng från flygning (Turkish) = 9600 Eurobonus extrapoäng x4 (4 personer) = 38400

Totalt in på Eurobonuskontot (Pointsharing med barn och sambo) = 62 700.

upload_2019-9-10_18-28-56.png

Det är inte bara på mat och inköp på Coop man får poäng på.
Juli var en ganska bra månad, poängmässigt.
Visst, en resa (reguljär) kan man få ihop billigare än på Tui.se
Men det blev ganska många Eurobonus Extrapoäng när jag köpte genom Tui/Coop.

81000 Coop-poäng = 8100 Eurobonus extrapoäng när man växlar till ordinarie kurs. (jag växlade nyss då man fick +20%)
81000 kr Spenderat på Tui.se med Sas Amex Elite = 16200 Eurobonus extrapoäng
Eurobonus extrapoäng från flygning (Turkish) = 9600 Eurobonus extrapoäng x4 (4 personer) = 38400

Totalt in på Eurobonuskontot (Pointsharing med barn och sambo) = 62 700.

Visa bifogad bild 97330
Fick du EB poäng för flygning Turkish på TUI bokning?

Samma problem som förr: Invalid username or password när jag måste skriva inloggning till Eurobonus för att växla Cooppoäng till SAS. 100% säker på att det är rätt. Några tips? Provat i Firefox, IE, Chrome

Stod ju i 20% kampanjen att det skulle gälla t.o.m 14/9 men den verkar vara borttagen redan. Någon som kan hitta den?
Har du gått via länken som postades tidigare i denna tråd eller har du bara loggat in på Coop.se?
Om det är i det senare fallet så får du vänta tills kampanjen är över innan du får dina poäng.

Har du gått via länken som postades tidigare i denna tråd eller har du bara loggat in på Coop.se?
Om det är i det senare fallet så får du vänta tills kampanjen är över innan du får dina poäng.
Växlade lite tidigare i veckan och då kunde jag se kampanjen på Coop.se bara genom att söka på Eurobonus i poängshopen. Nu syns inte kampanjen oavsett om jag gör så eller går via länkarna tidigare i tråden. Kan du se kampanjen? Alltså att växlingarna är märkta med 20%?

Tror inte det var angivet "till och med" utan "till" eller "före" d 14 sept. Kollade därför noga inför sista konvertering 5k efter midnatt, vilket gav 600 EB. Nöjd efter att ha konverterat mer än 370k. Vindkraftprojekt med hungriga jobbare i vår lilla by, har jag att tacka för lite extra poäng , där vi fyllt ett kylskåp med mat, godis o dryck - som de hungriga länsat under en intensiv period.

Last edited:
Toppen