Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

När började kampanjen gälla? I min vetskap så fanns det kampanj på att få 500 extra poäng när du växlar 5000 coop poäng mot 450 eurobonus poäng. Hur kunde jag missa 20% kampanjen?

Texten är förvirrande. Kampanjen är definitivt ny. Texten avser gamla kampanjen med 500 extrapoäng vid växling. Men jag avvaktar någon dag med att växla till texten korrigeras...
Står också att 60000 poäng ger 12 00 EB på ett ställe:)

Jag håller med. Jag nyttjade förra kampanjen under sept och växlade poäng till Eurobonus och den var ju betydligt sämre. I så fall borde man ju fått dessa extrabonus på den kampanjen.

När började kampanjen gälla? I min vetskap så fanns det kampanj på att få 500 extra poäng när du växlar 5000 coop poäng mot 450 eurobonus poäng. Hur kunde jag missa 20% kampanjen?
Kampanjen med 20% verkar vara ny för idag. Någon som testat att plocka ut EB-poäng för era Coop-poäng med den nya kampanjen än? Håller med om att villkoren under är lite förvirrande eftersom de hänvisar till den föregående kampanjen med 500 extra poäng.

Konverteringstabellen säger 31 okt -15. Verkar lugnt att köra på!

Attachments

• Skärmklipp.PNG
    Skärmklipp.PNG
    31,8 KB · Visningar: 892
För den som inte orkar räkna själv: alla alternativ från 20 000 poäng och uppåt ger samma växlingskurs: 20%. Normalt är högsta växlingskurs 16.67%. Bra kampanj!

För den som inte orkar räkna själv: alla alternativ från 20 000 poäng och uppåt ger samma växlingskurs: 20%. Normalt är högsta växlingskurs 16.67%. Bra kampanj!
Håller med, kanonkampanj! Jag växlade precis in 50.000 poäng och har redan fått in 10.000 EB-poäng på kontot. Nu avvaktar jag bara lite efterregistrering på mina Klarna-köp så jag kommer över 20.000 poäng igen. Sen blir det ännu en inväxling.

Riktigt trevligt att det går ända ner till 20,000. För oss som inte riktigt nått upp till 60 ännu. Men det blir till att räkna på om man kommer upp till nästa brytpunkt (står på 42 idag) före månadsskiftet. Det kan bli på håret som vanligt, man vet ju aldrig hur lång tid det tar för betalningar att landa..

Toppen