Business Dad
Medlem
Passa på att betala av skulderna - denna möjlighet lär försvinna inom kort också...Harru set på fan, nu fungerade det![]()
Passa på att betala av skulderna - denna möjlighet lär försvinna inom kort också...Harru set på fan, nu fungerade det![]()
Jag lyckas inte heller hitta erbjudandet med 5000 extrapoäng för att skaffa Coop-kortet. Någon som kan hjälpa till?
Nej, det är som med EB baspoäng och status. Så länge du har tjänat in 21 000 grundpoäng så får du dubbleringen, oavsett om du har använt dina poäng.Någon som vet om de där 21000 grundpoängen måste vara kvar på kontot för att få dubbleringen?
Jag pratade med en kvinna på Coops kundtjänst idag och passade på att fråga om detta. Hon menade att det var Betalos val att spärra AmEx (vilket väl också har nämnts i tråden?).Amex+Betalo+Coop var verkligen en trevlig kombination just för att den gjorde Sas Amex så mycket bättre. Men att det var lite för bra för att hålla i längden var uppenbart och blev ännu mer uppenbart för mig nu. [..]
Hon berättade även att de skulle bli hårdare mot att kortet används som företagskort "då det ju är ett kort för privatpersoner". Tydligen hade en del på "rätt stora företag" betalat in arbetsgivaravgifter och dylikt via sitt Coop-kort. Inte helt oväntat att vissa alltid ska ta saker och ting lite väl långt...
Det kan du, mot avgiften på 2,5% (tror jag det var) av beloppet...Trist om man nu inte kan betala amexräkningen med coopkortet och få poäng, hade precis tänkt skaffa kortet.
Men kan man inte betala räkningar, ränta, m.m med amexkortet på betalo och få EB-poäng?