Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Ni som har gjort "insättningar" på Coop kontot, använder ni samma ocr nummer varje gång?
Tänkte fylla på lite i förväg.
Ja det är samma.
Men som du säkert redan läst så kan du behöva ringa till kundtjänst och upphäva köpgränsen på 50 000 per 8 dagar om du ska handla mycket. Jag hade själv ett tillgodohavande på 20 000:- i augusti, men blev ändå nekad köp innan samtal med kundtjänst.

Jag ska om några månader betala handpenning på en bostadsrätt till HSB via faktura. Kostnad cirka 300K. Finns det några möjligheter att köra en sådan faktura med Coop Medmera mer och Betalo?

Tänkte betala skatten med Betalo & Coop men nogo, har jag inte läst att folk har kunnat göra detta?
You snooze you loose tydligen

Förutsatt att du kommer upp i 20k Coop poäng innan du växlar in dem så ger väl fortfarande Coop dubbelt så många poäng som eb Mastercard. Det har bara blivit lite krångligare att komma upp i det. Tar lite längre tid åtminstone.
20k Coop poäng som kommer från köp på coop?

Det här med CSN låter ju tråkigt. Jag får för mig att det kan ha med att göra vilken ålder man har på lånet, olika lån betalas ju till olika postgironummer. Det kanske är så att vissa fungerar, men inte andra?
Min uppfattning från försök igår kväll är att samtliga nummer hos CSN är spärrade för betalning med Coop Medmera Mer.

Toppen