Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Får man grundpoäng i Coop-restaurangen? Jag insåg nyss det smidiga i att äta deras frukostbuffé!! Ingen idé att jag ens har ett kök hemma... :p

Får man grundpoäng i Coop-restaurangen? Jag insåg nyss det smidiga i att äta deras frukostbuffé!! Ingen idé att jag ens har ett kök hemma... :p

Frukostbuffé?
Hm...
Kanske kommer annalkande stambyte gå smidigare än befarat?
Vad kostar kalaset?
Scandic Victoria Tower som ligger vägg i vägg har nog godaste scrambled eggs och bacon jag smakat men priset fixar jag inte i två månader...

Ska ansöka om COOP's kort innan erbjudandet går ut. Tveksamt dock att jag lyckas nå upp till dubbla poäng inom 6 månader...

Hade ett viktigt morgonmöte, så tänkte äta frukost lite senare. Påvägen tillbaka från mötet såg jag erbjudandet på COOP Forums vägg. 39kr för buffén - och den var rejäl!!

Gröt, Yogurt x 3, flingor x 4, pålägg x massor, nybakat bröd x 4, juice x 2, scrambled eggs, bacon, hash browns, kaffe/té, wienerbröd/muffins mm...

Skulle säga att det var i klass med åtminstone Scandics Hotellfrukost. Vet inte hur Ikeas frukostbuffé ser ut, men där får man ju inga poäng. Hur ska man orka göra frukost när det kostar 39kr på COOP!?

Sedan blev jag väl ganska uttittad när jag kom med kostym och portfölj, men det kan jag leva med. Stereotypen verkar vara pensionärer först, och sedan byggarbetare - Många verkade ha riktigt trevligt :)

07.30-10.00 är det öppet.

Hade ett viktigt morgonmöte, så tänkte äta frukost lite senare. Påvägen tillbaka från mötet såg jag erbjudandet på COOP Forums vägg. 39kr för buffén - och den var rejäl!!

Gröt, Yogurt x 3, flingor x 4, pålägg x massor, nybakat bröd x 4, juice x 2, scrambled eggs, bacon, hash browns, kaffe/té, wienerbröd/muffins mm...

Skulle säga att det var i klass med åtminstone Scandics Hotellfrukost. Vet inte hur Ikeas frukostbuffé ser ut, men där får man ju inga poäng. Hur ska man orka göra frukost när det kostar 39kr på COOP!?

Sedan blev jag väl ganska uttittad när jag kom med kostym och portfölj, men det kan jag leva med. Stereotypen verkar vara pensionärer först, och sedan byggarbetare - Många verkade ha riktigt trevligt :)

07.30-10.00 är det öppet.

Hej!

I vilken stad finns detta erbjudande?
Verkar ju för bra för att vara sant :)

Nu verkar det vara slut på det roliga... Jag försöker betala Amex-räkningen på betalo med mitt Coop-kort, men när jag skriver in bankgironumret till Amex så står det "Du kan tyvärr inte betala till detta konto via Betalo. Vänligen välj en annan mottagare."

Hej!

I vilken stad finns detta erbjudande?
Verkar ju för bra för att vara sant :)

Västerås! Säkerligen ett svar på den gigantiska IKEA (i Sverige största Galleria) som ligger på andra sidan stan. 29kr hos IKEA o 39kr hos COOP.

Trodde erbjudandet var standardiserat o landstäckande, men så är kanske inte fallet :(

EDIT: COOP-restaurangern verkar ha försvunnit från de flesta platser i Sverige. Finns tolv kvar, men t.e.x. ingen i Stockholm.

Av de tolv butikerna har inte alla frukostbuffé, så man får kolla sig fram. Mellan 39-49kr kostar de på olika platser.

Last edited:
Nu verkar det vara slut på det roliga... Jag försöker betala Amex-räkningen på betalo med mitt Coop-kort, men när jag skriver in bankgironumret till Amex så står det "Du kan tyvärr inte betala till detta konto via Betalo. Vänligen välj en annan mottagare."

Betalos kundtjänst bekräftar att de inte längre godkänner betalningar till amex.

Toppen