Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Någon som testat köpa presentkort på COOP och fått poäng för det?
Jag handlar idag väldigt sällan där och för att ha chans på 21.000/6 månader behöver jag hjälp av andra...

Fram till sista oktober får du 5000 extrapoäng vid tecknande och sedan 1000 extrapoäng efter första köpet.

När får man dessa extrapoäng?
Jag signade upp i förra helgen och handlade med det igår. Dom vanliga dubbla poängen fick jag men inget mer.

Spelar det någon roll om man hade vanligt Medmera sen tidigare?

När får man dessa extrapoäng?
Jag signade upp i förra helgen och handlade med det igår. Dom vanliga dubbla poängen fick jag men inget mer.

Spelar det någon roll om man hade vanligt Medmera sen tidigare?
Jag hade vanligt Medmera kort sedan tidigare, men det ska inte spela någon roll. Signade upp för kortet i Augusti och fick mina 5000 poäng häromdagen, dvs ca två månader efter.

Angående kortet "Coop MedMera Mer", har någon testat att först sätta in pengar och sedan ta ut dessa pengar utomlands i automat? Slipper man uttagsräntan då? Känner någon till någon sign-up bonus?

Jag tog ut pengar i Augusti, ca 5k utomlands (hade mer cash än krediten på kontot), jag har fortfarande inte blivit debiterad någon ränta iaf. Har dock inte hunnit få det bekräftat av kundtjänst vad som gäller.

Fram till sista oktober får du 5000 extrapoäng vid tecknande och sedan 1000 extrapoäng efter första köpet.

Jag har inte följt det här på ett tag, men nu tänkte jag slå till och testa Coop-Betalo-kombinationen. Jag hittar ingen information om välkomstpoäng till och med oktober, hur vet man det? Är det bara för Coop MedMera Mer (gratis ett år) eller även för Coop MedMera Betala efter (alltid gratis)?

Jag har inte följt det här på ett tag, men nu tänkte jag slå till och testa Coop-Betalo-kombinationen. Jag hittar ingen information om välkomstpoäng till och med oktober, hur vet man det? Är det bara för Coop MedMera Mer (gratis ett år) eller även för Coop MedMera Betala efter (alltid gratis)?
Hittar inget på deras hemsida nu men jag fick hem ett brev hem häromdagen (trots att jag redan har kortet) där det stod att det gäller under hela 2014.

Kan lägga upp en bild här. Som jag tolkar det så gäller det på alla kort. Dock är ju Medmera Mer solklart bäst (och såvitt jag vet det enda som ger 1p per krona på Betalo).

Attachments

• IMG_1372.jpg
    IMG_1372.jpg
    {memory} MB · Visningar: 459
Toppen