Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

@Rickard_O Bra förslag! Alla tre Axfood kedjor; Hemköp, Willys och Citygross via Everyday hade varit det absolut bästa!

De lär väl öppna upp ännu fler butiker framöver också då de tar över nedlagda Coop butiker. Blir då Inte den första kedjan som får stora problem efter avslutat partner samarbete.

Enda motivationen personligen gå dit med i princip samma gångavstånd till Ica eller Willys var just poängen. Skönt slippa dem bara vi får en ny partner.
Dom tre butiker jag har närmast som jag väljer mellan är Coop Västberga (Katastrof rent allmänt), Willys Liljeholmen eller Ica Kvantum Liljeholmen.
Tar ju emot att handla på Kvantum i Liljeholmen om man inte ska ha färska varor som man faktiskt vet är bättre och kommer finnas.
Så ge mig Axfoods så kan jag dedikera mer handling till Willys i Liljeholmen!

@Rickard_O Kvantum Liljeholmen har vunnit massor av priser som Sveriges bästa matbutik. Superfräsch de få gånger jag varit där. Inte fel med Ica som partner heller. Många butiker och roligare med poäng än vouchers.

Willys har väl inte kört med poäng eller annat som utpräglad lågprisaktör? Det kan tala för dem som partner då de saknar program och expanderar stort vad jag förstått.

Goda nyheter! Har svurit över hur dåliga Coop är när det gäller hantering av poäng, presentkort och framförallt deras höga priser. Nu har jag äntligen en bra anledning att slippa skiten.

Skickat från min SM-S901B via Tapatalk

@Rickard_O Kvantum Liljeholmen har vunnit massor av priser som Sveriges bästa matbutik. Superfräsch de få gånger jag varit där. Inte fel med Ica som partner heller. Många butiker och roligare med poäng än vouchers.

Willys har väl inte kört med poäng eller annat som utpräglad lågprisaktör? Det kan tala för dem som partner då de saknar program och expanderar stort vad jag förstått.
Ja asså jag älskar Kvantum, grymt utbud på roliga saker och kvalitativa produkter!
Men plånboken säger "Nein!" till att handla där ofta :D
Ja jag har dålig koll på vad Willys Plus innebär, kanske bara ger lite rabatter på kampanjvaror? Tjejen har det men jag tror inte jag själv har det.

• Gilla
Reactions: M.K
Fått svar från Coop:

 Hej och tack för ditt meddelande.

Coop har ett av marknadens starkaste medlemsprogram och vår målsättning är att erbjuda relevanta och attraktiva erbjudanden som många medlemmar vill och kan ta del av. För att säkerställa att vi har ett starkt medlemserbjudande går vi kontinuerligt igenom det.

Efter den senaste genomgången har vi kommit fram till att vi inte längre kommer prioritera SAS Eurobonus som uttagserbjudande/ växlingserbjudande. Det är ett beslut som har tagits på affärsmässiga grunder.

Vi har fortfarande många andra partner erbjudanden för kunder som vill resa tillexempel SJ, Europcar och Stena Line.

Välkommen att återkomma till oss om du har fler synpunkter eller frågor.
Med vänlig hälsning
NN

Fått svar från Coop:

Coop har ett av marknadens starkaste medlemsprogram och vår målsättning är att erbjuda relevanta och attraktiva erbjudanden som många medlemmar vill och kan ta del av. För att säkerställa att vi har ett starkt medlemserbjudande går vi kontinuerligt igenom det.

Efter den senaste genomgången har vi kommit fram till att vi inte längre kommer prioritera SAS Eurobonus som uttagserbjudande/ växlingserbjudande. Det är ett beslut som har tagits på affärsmässiga grunder.

Vi har fortfarande många andra partner erbjudanden för kunder som vill resa tillexempel SJ, Europcar och Stena Line.

Med vänlig hälsning
NN
*2 :D

Fått svar från Coop:

Med vänlig hälsning
NN
Troligtvis mer åt sas finansiella situation än ”flygskam” känns det som.

Formuleringen i mailet ”passa på att växla nu” lär innebära att det inte blir någon sista avslutande 20% kampanj, vilket ju annars hade varit ett snyggt avslut åtminstone.

Fått svar från Coop:

Med vänlig hälsning
NN
Fick ungefär samma svar… men de betonade ännu mer hur förmånligt deras poängsystem är.

Toppen