Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Nimbus

Medlem
Spinner vidare på presentkortsfrågan. Köpte digitala presentkort förra helgen. Har någon använt dessa förut? Det strulade idag i både den bemannade kassan och snabbkassan. Det gick inte att scanna det. Överväger att göra ett återköp om de dels inte gått att använda i snabbkassor, dels strular vid den bemannade kassan.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
 
Spinner vidare på presentkortsfrågan. Köpte digitala presentkort förra helgen. Har någon använt dessa förut? Det strulade idag i både den bemannade kassan och snabbkassan. Det gick inte att scanna det. Överväger att göra ett återköp om de dels inte gått att använda i snabbkassor, dels strular vid den bemannade kassan.
De digitala presentkorten fungerar inte i snabbkassorna, och min erfarenhet är samma som din, att det är ett enormt strul att använda dem i bemannad kassa. Det är extremt få som vet hur de ska slås in.

Däremot fungerar de helt utan problem om man använder Scan and Go-appen, så det är min starka rekommendation.
 

Tevyn

Medlem
Någon som har en aktuell kod? Får ingen tidigare här att fungera alternativt så gick de ut i slutet av februari.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen