Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Jag gjorde precis en undersökning från Coop medlemspanel. Den handlade om ens åsikter om deras resepartners och hur hållbara de var. Fokuset på undersökningen handlade om vad man tyckte om Coop eventuellt skulle börja samarbeta med SJ och avsluta samarbetet med Eurobonus. Jag var negativ då jag växlar alla mina Coop poäng till Eurobonus.
Hmm, då är det nog dags att växla bort innan man inte kan längre.

Jag lyckades växla in 50000 Coop-poäng och 5000 Coop-poäng, men när jag försöker växla in 3000 Coop-poäng får jag felmeddelandet: "Något gick fel, försök igen om en stund". Jag har försökt i 2 dagar och jag använder följande webbsida: www.coop.se/medlem/poangshop/ovrigt/65332-fyll-pa-ditt-eurobonus-konto. Känner någon till en fungerande workaround?

Det är liknande problem på andra partners, gick tex inte att växla in 80000 poäng mot Nordic choice men 40000x2 gick bra.
gissar att det har blivit oreda på sidan när de panikfixade bank-id, för det funkade veckan innan.

Tror ni att dom kan avsluta samarbetet tvärt utan förvarning? Jag sitter nämligen och väntar på en kanpanj med extra poäng när man växlar men kanske bäst att växla dom poängen man har som flera har nämt.

Tror ni att dom kan avsluta samarbetet tvärt utan förvarning? Jag sitter nämligen och väntar på en kanpanj med extra poäng när man växlar men kanske bäst att växla dom poängen man har som flera har nämt.
Det kan de absolut göra. Det händer ju till och från med de flesta sådana program med olika partners.

Försökte igen. Gick lite bättre. Kom fram till SAS-inloggning men där blev det "Något gick fel, försök igen om en stund". Det tar sig...

Toppen