Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Ja, den tanken slog mig också. Växlade faktisk in mina poäng när jag såg det. Men förhoppningsvis kanske man hinner en eller två månader med den intjäningen innan de uppdaterar växlingskursen. :)

Å andra sidan är det ju bara efter att du har spenderat 5000 kr på COOP den månaden som du får 5 poäng/krona. Och det kanske inte är jättevanligt med de summorna på COOP varje månad (inte för mig iaf).

Det har du iofs rätt i.
Kanske dags att gå ihop och skapa ett stort familjekonto, om det nu går alternativt fixa fram flera kort/uppge ett och samma personnummer så man tillsammans snabbt kommer över 5000kr/månad (Får se till att snabbt föra över poängen till respektive eurobonuskoto, finns väll viss risk för att dem upptäcker det och sätter stopp....)

Vet inte riktigt var jag ska lägga detta inlägg men jag har i vart fall fått ett nyhetsbrev från SAS för ett tag sen med rabattkoden SAS200 som ger 200 kronor rabatt på ett köp på coop.se. Använd före den 14 november. Handla för minst 800 kr. Rabattkoden garanti ger dessutom fri frakt.

Vet inte riktigt var jag ska lägga detta inlägg men jag har i vart fall fått ett nyhetsbrev från SAS för ett tag sen med rabattkoden SAS200 som ger 200 kronor rabatt på ett köp på coop.se. Använd före den 14 november. Handla för minst 800 kr. Rabattkoden garanti ger dessutom fri frakt.
Du får samma rabatt av Coop själva om du är medlem så jag vet inte riktigt vad den rabattkoden skulle behövas till. :)

Gick du bara via den vanliga länken för 5000p?
Fyll på ditt EuroBonus-konto | Poängshop

Aviserades det direkt på sidan att du skulle få 20% mer eller när fick du reda på det?

Använde den vanliga länken och såg efteråt på mitt Eurobonus-konto att det blev 600 p istället för förväntade 500 p. Ingen information hos Coop varken före eller efter överföringen om att tabellerna inte gäller.

Använde den vanliga länken och såg efteråt på mitt Eurobonus-konto att det blev 600 p istället för förväntade 500 p. Ingen information hos Coop varken före eller efter överföringen om att tabellerna inte gäller.

Testade just, men fick 5000p utan bonus. Dock krävdes bank-id inloggning nu för att flytta poängen, så stölderna har i alla fall fått coop att agera snabbt.

Jag gjorde precis en undersökning från Coop medlemspanel. Den handlade om ens åsikter om deras resepartners och hur hållbara de var. Fokuset på undersökningen handlade om vad man tyckte om Coop eventuellt skulle börja samarbeta med SJ och avsluta samarbetet med Eurobonus. Jag var negativ då jag växlar alla mina Coop poäng till Eurobonus.

Toppen