Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Jag skickade en fråga om vad som har hänt och fick nedan svar idag.

Blir det 35 dagar från att det skickas som CT-steget registreras? Annars kanske jag hinner få steg innan tvättmedel, haha.

Hej,
Vårt lager ligger efter med utleveranser då vi har haft högt tryck under julen samt en inventering nyligen.

Din order kommer att skickas inom 1 vecka.

Vi ursäktar verkligen fördröjningen!

Med vänliga hälsningar,
Kundservice
SAS EuroBonus Shop
Fick precis mail att min beställning från 2 januari har skickats idag.

Stort test av tvättmedel på TV4s morgonprogram precis. Tvättlapparna hamnad i botten och sades vara endast marginellt bättre än bara vatten. Jag som har 6 paket hemma. Dom dömdes även ut ur miljöhänseende eftersom det sades att det var miljömässigt onödigt att tillverka och använda dom eftersom dom ansågs sakna någon reell effekt

Stort test av tvättmedel på TV4s morgonprogram precis. Tvättlapparna hamnad i botten och sades vara endast marginellt bättre än bara vatten. Jag som har 6 paket hemma. Dom dömdes även ut ur miljöhänseende eftersom det sades att det var miljömässigt onödigt att tillverka och använda dom eftersom dom ansågs sakna någon reell effekt
Måste varit ett fullkomligt irrelevant test om det inte tog bonus- och nivåpoängintjäning i beaktning. o_O

Såg precis samma. Beställde bollar förra året och tänkte ta lappar i år, men det skippar vi.

Va? Skulle ett bolag sälja grejer som mest är greenwashing? Aldrig hört talas om något sådant.

Använde dom så sent som igår och tvätten luktar i vart fall rent. Det var iofs bara lätt smutsigt och utan fläckar

Om man ska vara krass så räcker bara vatten ganska ofta för plagg som bara är lätt smutsade. Men om man köper en produkt ska den ju fungera.

Jag har använt mina tvättlappar i ett år nu och är supernöjd på alla sätt och vis.
Men har inga småbarn med allt det innebär i smutstvätt världen. Även perfekta att ha med på resor. :)

• Gilla
Reactions: L.S
Toppen