Ja, trodde jag. Vad har jag missat?Har du läst instruktionerna?![]()
Ja, trodde jag. Vad har jag missat?Har du läst instruktionerna?![]()
Du ska ha mellan 2-4 ark per tvätt beroende på hur många kilo du tvättar.Ja, trodde jag. Vad har jag missat?
Ja, tidligere måtte de etterlyses manuelt, men de siste to gangene har de kommet av seg selvEn helt annan fråga än om tvättmedel och torkbollar
Är det nån som vet om man får poäng och steg för biobränsle som man har köpt innan man utnyttjar EBD förmånen "byte av flyg samma dag"?
tack för snabbt svar!Ja, tidligere måtte de etterlyses manuelt, men de siste to gangene har de kommet av seg selv
Är det 60 halva ark eller 60 hela ark i paketet?Du ska ha mellan 2-4 ark per tvätt beroende på hur många kilo du tvättar.
Så 3 ark känns rätt normalt, det är vad jag brukar ha.
EDIT: Du kanske syftade på 3st hela ark, jag tänkte deras halvor som dom räknar.
60 halvor skulle jag tro med tanke på att dom säger 60 tvättar på paketet.Är det 60 halva ark eller 60 hela ark i paketet?
Jag klarar mig med ett ark per tvätt 90% av tiden, ibland river jag en halva ifall jag har några enstaka plagg, ibland kör jag 1,5 ark för full maskin med saker som jeans eller sängkläder.60 halvor skulle jag tro med tanke på att dom säger 60 tvättar på paketet.
Så jag brukar ha 3st ark (Alltså tre stycken halvor) per maskin.
Rörigt värre.
Så teoretiskt går det ju tvätta 60 maskiner, men vem tvättar 1kg åt gången?
60 hela ark är det i ett paket med 60 loads. Det finns ingen skåra i dessa ark, så 1 ark = 1 tvätt på 3-5kg kläder.Är det 60 halva ark eller 60 hela ark i paketet?