Remington Steele
Medlem
Ska bli intressant att se hur mycket mindre biobränsle som kommer att köpas nu framöver...
Kanske lite väl stor såg.Om det vore skälet skulle det nog vara bättre att ta bort ”torrbollarna” från webbshoppen
Man får lätt känslan att SAS aldrig lyckas göra någonting helhjärtat längre… Ständigt dessa floppar.
Men har priset ökar? Var det inte 100 kr tillägg förut, och nu 200 kr som minsta tillägg?Här står det fortfarande att man får 500 bonuspoäng per enhet biobränsle:
![]()
Biobränsle – Köp biobränsle enkelt när du bokar flygbiljetter
När du bokar din resa med SAS kan du enkelt köpa biobränsle när du bokar biljetter eller vid annat tillfälle före avgång »www.sas.se
Jag kan fortfarande lägga till biobränsle för 100 kr/enhet på en befintlig bokning.Men har priset ökar? Var det inte 100 kr tillägg förut, och nu 200 kr som minsta tillägg?
jag också. Lade just till på alla resor jag har bokat för säkerhets skull.Jag kan fortfarande lägga till biobränsle för 100 kr/enhet på en befintlig bokning.
Oklart vad priserna 200-350 kr (som står på SAS Sales Info) gäller för...
Ja, det låter så.Visst är det alla typer av biobiljetter som upphör även inom Norden/inrikes?
Är det inte prisskillnaden mellan en biljett och motsvarande BIO-variant?Oklart vad priserna 200-350 kr (som står på SAS Sales Info) gäller för...