Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Jag som glömt beställa tag för 2024 kunde ändå efterbeställa via kundtjänst, dock inte få den skickad samtidigt som tag för 2025, inte ens med hänvisning till miljöskäl.

Är det nån som kan köpa till biobränsle? Ska flyga GOT-ARN men händer ingenting när jag trycker på betala.
Edit. Är en biobiljett kom jag på.

Ledsen om svaret finns redan i de 95 sidorna men när man köpt miljövänliga produkterna i EuroBonus Shop, hur snabbt blir dessa steg?
Beställde för fem dagar sen och inget än.

Någon som lyckats lägga till ett steg biobränsle på en SAS-bonusresa på sistone? Jag får tillbaka felkod "4031003" och "Invalid Product Id,One or More Selected Products Are Not Available".

Det avser en flygning med Braathens ARN–GOT, de kanske inte kan flyga på biobränsle? :)

Jag får för närvarande inte upp alternativet att kunna boka Go Bio eller Plus Bio, utan bara Go Light, Go Smart, etc.
Märkte det först när jag kollade biljetter ARN-OSL i slutet av april, men har nu testat lite olika destinationer och datum (alla med avgång från ARN) och Bio-biljettyperna dyker aldrig upp. Någon annan som har samma problem och/eller har sett detta tidigare också?

Toppen