Inte alls, är väl konsensus hittills?Ja, den där bagagetaggen verkar vara ett mysterium. Finns det någon vettig förklaring någonstans till hur den ska användas?
Jag hade tänkt att man kan använda den för att få ut pengar på bagageförsäkringen, men den verkar inte ens duga till det.Inte alls, är väl konsensus hittills?
Ja, den där bagagetaggen verkar vara ett mysterium. Finns det någon vettig förklaring någonstans till hur den ska användas?
Om man nu är besviken på hur den fungerar så tycker jag man ska ge feedback till SAS det står på ovan länk hur man gör.Inte alls, är väl konsensus hittills?
Donerade i torsdags. Steget (10:e steget) kom i fredags. I går lördag, kom nivåpoängen.I höstas när jag donerade kom steget dagen efter. Nivåpoängen kom likaledes den en eller två dagar efter det tionde steget var klart.
![]()
Conscious Traveler Bag Tag
No need to print another bag tag ever again when traveling with SAS. Just hang the reusable Conscious Traveler bag tag on your checked baggage. Read more »www.flysas.com
Om man nu är besviken på hur den fungerar så tycker jag man ska ge feedback till SAS det står på ovan länk hur man gör.
För egen del så är det väldigt sällsynt att jag checkar in bagage men om jag vore en person som ofta gör det så hade jag verkligen uppskattat att kunna gå direkt till bag-drop istället för att köa till incheckning eller automater.
Det hoppas jag att de som provat har gjort. Själv har jag inte getts möjlighet att ens försöka sedan jag fick min sent i höstas, men det räcker ju att läsa här på BC om problemen som folk råkat ut för. Sedan vet jag inte om jag är bekväm att använda den som enda bagagetagg på en väska vars innehåll jag vill ska komma fram tillsammans med mig, saknar de små backuptaggarna.Om man nu är besviken på hur den fungerar så tycker jag man ska ge feedback till SAS det står på ovan länk hur man gör.
Som jag har förstått det så kan man ha flera tags. Det går iaf att registrera flera i appen. Om du frekvent reser med två väskor och skulle ha nytta av en till så kan jag tänka mig att skicka en till dig, skicka pm isåfall.Tack för länken! Det verkar dock fortfarande inte vara någon särskilt smidig lösning om man har mer än ett bagage att checka in… eller ifall något annat flygbolag än SAS är inblandat i bokningen.
Jag såg videon 2024 och fick ett steg. Jag lyckas inte se filmen igen nu för ett steg 2025. Inget händer när man trycker på länken.Svarar på min egen fråga