rsimon
Medlem
Direkt!Någon som har erfarenhet om hur snabbt får man steg för skänkta poäng?
Direkt!Någon som har erfarenhet om hur snabbt får man steg för skänkta poäng?
Den parfymerade varianten finns igen nu. Beställde precis 6 st.Så här ser tvättmedlet ut. Fanns inte i lager 7/1, lyckades beställa den 8/1 och nu borta igen. Förhoppningsvis tillbaka igen snart.
Visa bifogad bild 161648
6st beställningar eller allt i en? får man ändå 6 stämplar?Den parfymerade varianten finns igen nu. Beställde precis 6 st.
Du får 6 stämplar för 6 produkter. Du kan köpa alla på en gång ja.6st beställningar eller allt i en? får man ändå 6 stämplar?
Jag fick en level per produkt på samma beställning förra året.6st beställningar eller allt i en? får man ändå 6 stämplar?
SnyggtPlaneten räddad för i år
Blir spännande att se hur bra kassetterna funkar
Med den fraktkostnad man betalar förväntar jag mig att de skickas från sydligaste Nya Zeeland med en extra omväg, så min förväntning är några veckor transporttid...Snyggt
Hur länge fick du vänta på beställningen? Jag la en order på tvättlappar för en dryg vecka sedan, verkar fortfarande inte ha skickats.
Jag beställde 2 januari. Paketet skickades i går 16 januari, och kom fram i dag.Snyggt
Hur länge fick du vänta på beställningen? Jag la en order på tvättlappar för en dryg vecka sedan, verkar fortfarande inte ha skickats.