Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Vad pratar ni om för tvättmedel? Kan någon länka.

Så här ser tvättmedlet ut. Fanns inte i lager 7/1, lyckades beställa den 8/1 och nu borta igen. Förhoppningsvis tillbaka igen snart.

Screenshot 2025-01-08 at 17.05.58.png

Väntar själv sedan 23 december (sitter på 9 steg för 2024...). Jag har dock en misstanke om att det kan vara en schedule change på den flygningen som kan ha ställt till det. Mejlade igår till ebretro för att få in både CT steg och EB poäng som saknas, får se om de kan göra något åt det...
Nu har mina biobränslesteg trillat in och således även CT-märket för 2024. Ingen aning om det löstes manuellt eller bara tog ovanligt lång tid, har inte fått något mejlsvar. Nu återstår bara att de 5000 poängen ska dyka upp

Blir också spännande att se om jag kommer kunna beställa en bag tag trots att året är över.

Nu har mina biobränslesteg trillat in och således även CT-märket för 2024. Ingen aning om det löstes manuellt eller bara tog ovanligt lång tid, har inte fått något mejlsvar. Nu återstår bara att de 5000 poängen ska dyka upp

Blir också spännande att se om jag kommer kunna beställa en bag tag trots att året är över.

Vill minnas att mina poäng kom in 24 timmar efter sista steget.

Rapportera gärna tillbaka när dina 5000 poäng har trillat in.

Jag köpte 9 förpackningar med tvättmedel 6dec 2024, hade också sett filmen då. Har någon annan här erfarenhet att att ha slutfört steg 2024 och sedan retroaktivt fått nivåpoängen och ”conscious-statusen” retroaktivt efter kalenderåsskiftet? Jag har redan fått bonuspoängen, de bakdaterades.

Toppen