Jonas C
Medlem
35 dagar tog det för mig. Stegen bakdaterades till datumet som köpet gjordes.Hur snabbt får man stegen efter beställning av berättigad produkt från shopen tror ni?
35 dagar tog det för mig. Stegen bakdaterades till datumet som köpet gjordes.Hur snabbt får man stegen efter beställning av berättigad produkt från shopen tror ni?
Jag trodde jag var den enda som inte kunde se den, men då är vi i vart fall två.Den där videon som man ska titta på för att få sig ett steg - jag ser ingen länk varken i SAS-appen eller som inloggad på webben. Har sett olika bud om att en del kan titta på den och andra inte. Kan vi se något mönster?
Hörde av mig till supporten, rensa cache och stäng av VPN fick jag som svar. Funkar ejJag trodde jag var den enda som inte kunde se den, men då är vi i vart fall två.
Det räcker väl med 9, eller pallade du inte kolla på filmen?
Eller kan man inte få steg för filmen igen kanske?
Tycker det är lite skumt det verkar som man måste kvalificera direkt varje år, vore ju mer rimligt att det funkar som den vanliga statusen. Sen såklart att man inte får level poäng förens man åter-kvalificerar.
Men som jag tolkar det får man bara inbjudningar (till tex eventet på heart aerospace) om man kvalificerat. Ska man då beställa ull-bollar bara för att inte riskera att missa eventuella event? Annars tar jag det nog hellre på bio-biljetter under året.