Vi kan bara gissa. Eftersom programmet har en intjäningsperiod av kalenderår för alla, så kan SAS välja att ändra hur de premierar sina medvetna resenärer varje år.Får man 5k poäng varje år man återkvalificerar sig som Conscious Travellers? Eller bara den första gången?
Så, man bör ta de 5000 poängen tidigt under 2025?Vi kan bara gissa. Eftersom programmet har en intjäningsperiod av kalenderår för alla, så kan SAS välja att ändra hur de premierar sina medvetna resenärer varje år.
Enligt vad en ansvarig för CT-programmet berättade för mig på EBD-eventet så har de planer och idéer på att ändra/lägga till sätt hur man tjänar steg, men också vad man kan få som priser. Men hon ville inte säga mer än så.
Jag tror inte de menar att man byter rewards under en pågående period, utan att vi kanske har ändrade förutsättningar under 2025 som man kommer att publicera senare.Så, man bör ta de 5000 poängen tidigt under 2025?
Jag nämnde detta till CT-representanten på SAS, varför stanna vid bara 10 steg? Jag skulle lätt klara 30/år ifall det fanns en morot eller två.hoppas det förändrar nått till det bättre, har 35 steg, rejäl över görning...![]()
Jag nämnde detta till CT-representanten på SAS, varför stanna vid bara 10 steg? Jag skulle lätt klara 30/år ifall det fanns en morot eller två.