Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Prövade taggen för första gången i helgen när jag flög inrikes. Fungerade väldigt bra och väskan kom först ut på bandet i Luleå i fredags kväll. På Arlanda kom den efter typ 40st icke priotaggade väskor, men den kom fram :D

Jag vaknade till att vara conscious traveler idag. Beställde hem taggen för skoj skull, men återstår att se om jag vågar använda den :) När fick ni in nivåpoäng och bonuspoäng på kontot?

Fick mina 5000p tämligen fort (<1 vecka). Timade ihop det med min brytpunkt på intjäningsåret så att jag kommer kunna få 10k gröna poäng på ett nytt intjäningsår och göra det lite lättare att behålla nyss influgna EBD. :cool:

Gjorde samma sak, fick precis dem. Tillsammans med mina poäng från 15 bolag-challenge o en uppgradering till elite i minst ett år blir det tillbaka till guld för mig :cool:

För mig daterades steget den dagen jag genomförde köpet. Men det tog ungefär 30 dagar innan jag såg det.
Concious-steget bakdaterades till datumet för köpet, men nivåpoängen kom dagen efter concious-steget lades in (30-ish dagar efter beställning), utan bakdatering. Oklart hur det kommer hanteras om man köper något nu, som ger effekt efter årsskiftet.

Toppen