Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Köpte tvättlappar 26/10, och inga steg/poäng registrerade ännu, sitter lugnt i båten och väntar.
Har du fått dina steg registrerade ännu?

Jag väntar fortfarande på två steg för ullbollar som jag köpte 6:e november. Sedan väntar jag på ett steg från biobränsle för ett flyg 22:a november och ett steg för biobränsle från ett flyg 24:e november.

För mina steg för biobränsle från tidigare flygresor tvingades jag ringa in för att få dem tillagda. Återstår att se om det blir likadant igen.

Det finns ju definitivt lite att jobba på för SAS här, en lite smidigare upplevelse.

Last edited:
Nu trillade stegen in exakt 30 dagar efter att köpet genomfördes på SAS EuroBonus Shop. Ser ännu ingen badge i appen (visas dock på hemsidan) och har inte fått in varken level points eller bonus points. Brukar dessa komma in direkt eller dröjer det några dagar?

Nu trillade stegen in exakt 30 dagar efter att köpet genomfördes på SAS EuroBonus Shop. Ser ännu ingen badge i appen (visas dock på hemsidan) och har inte fått in varken level points eller bonus points. Brukar dessa komma in direkt eller dröjer det några dagar?

2024-10-10 beställt
2024-10-16 leveransbekräftelse
2024-11-09 steget registrerades
2024-11-10 poängen kom in på kontot

Toppen