Mitt "rekord" är 3-4 veckor från början på sommaren (utan att kontakta kundtjänst).Någon annan som har problem med att dels få de 500 extrapoängen när man köper till Biobränsle samt steg för det till Concious Traveller? Jag ringde kundservice om det i måndasg och de kunde se att det saknades för en flygning gjord 9 dagar tidigare. Han skulle fixa det och sa att det skulle ta någon timme eller så innan det syntes. Det har fortfarande inte dykt upp något. Trist då det är sista steget jag har kvar.
Känns helt lugnt.Tack för tipsen för att lösa så jag kunde lägga beställningen för dottern. Öppnade upp vår Point Share grupp och det gjorde susen.
Nu är bara den stora frågan när man får poängen och om de 5000 levelpoängen kommer som det är sista steget för oss båda. Med tanke på att året tar slut 31/12 och beställningen för dottern är lagd idag 8/11 - vad tror vi, är det lugnt?
Ja. Tar c:a en vecka.Ska man få ett steg för att lägga till 100 kr biobränsle?
Klarar inte 3-åringen det själv?Det krävs behörighet som Mattias skrev. Jag administrerar 3-åringens konto och har samma problem ibland.
De har skickats utVad hände med baggetaggarna?