ekf
Medlem
Jag beställde 9 paket ullbollar i september, fick 9 steg för det.. i linje med vad dom rapporterats tidigare i trådenJag fick bara 1 steg när jag köpte 3 produkter (ullbollar) i samma beställning.
Jag beställde 9 paket ullbollar i september, fick 9 steg för det.. i linje med vad dom rapporterats tidigare i trådenJag fick bara 1 steg när jag köpte 3 produkter (ullbollar) i samma beställning.
Jag fick bara 1 steg när jag köpte 3 produkter (ullbollar) i samma beställning.
Någon som har ett överskott av ullbollar kan kanske skicka tillbaka några paket till SAS-shoppen -- som dom sedan kan sälja igen. Resurseffektivt och cirkulärt! (Och Maja med familj kan få sina steg!)Panik, har ett steg kvar och dottern två steg men inga mer inplanerade flygningar med SAS detta kalenderår. Det finns inget vettigt i shoppen att köpa heller. Ni som har bättre koll på shoppen än vad jag har, brukar tvättlapparna och ullbollarna komma åter igen, eller är det kört med den lösningen så att säga för att få in våra sista steg?
Otur, då köpte jag nog dom sista 8 paketen med ullbollar som fanns i fredags!Panik, har ett steg kvar och dottern två steg men inga mer inplanerade flygningar med SAS detta kalenderår. Det finns inget vettigt i shoppen att köpa heller. Ni som har bättre koll på shoppen än vad jag har, brukar tvättlapparna och ullbollarna komma åter igen, eller är det kört med den lösningen så att säga för att få in våra sista steg?
Kan du tänka dig donera 5000 EB-poäng för ett steg?Panik, har ett steg kvar och dottern två steg men inga mer inplanerade flygningar med SAS detta kalenderår. Det finns inget vettigt i shoppen att köpa heller. Ni som har bättre koll på shoppen än vad jag har, brukar tvättlapparna och ullbollarna komma åter igen, eller är det kört med den lösningen så att säga för att få in våra sista steg?
Julklappsshoppa presentkort på Elcykelvaruhuset? Lägsta valör verkar nu vara 500:- (har varit 100:- tidigare).Panik, har ett steg kvar och dottern två steg men inga mer inplanerade flygningar med SAS detta kalenderår. Det finns inget vettigt i shoppen att köpa heller. Ni som har bättre koll på shoppen än vad jag har, brukar tvättlapparna och ullbollarna komma åter igen, eller är det kört med den lösningen så att säga för att få in våra sista steg?
Worst case scenario så får det bli så. Är det någon som ser några ullbollar eller tvättlappar kan ni väl hojta till!