När du checkar in i appen så ligger den med som alternativ, markera den och sen ska det bara vara att släppa väskan i bag drop.Här var det inga problem, scannade QR koden och vips var den inne i appen.
Men sen då, hur är det där tänkt att funka? Ska ta en för laget och testa den på måndag.... får se om jag får ångra mig... Lägger väl en airtag i väskan som backup.
Ska gå helt bra att göra samma morgon. Jag har lagt till samma dag, och var med ganska stor sannolikhet incheckad då.Tänkte lägga till Bio Fuel på en flygning fredag eftermiddag och vill maxa med Mastercard dubbelpoäng kampanjen, hur sent kan man göra köpet av Bio Fuel?
Nån som gjort det efter att incheckning öppnat och några timmar innan avgång för att få in det i ”Conscious Traveller” stegen?
Har funkat för mig att lägga till efter jag boardat flighten. Kostnaden dras på en gång men kan ta ngn dag innan poängen samt steget för conscious traveler ramlar in.Tänkte lägga till Bio Fuel på en flygning fredag eftermiddag och vill maxa med Mastercard dubbelpoäng kampanjen, hur sent kan man göra köpet av Bio Fuel?
Nån som gjort det efter att incheckning öppnat och några timmar innan avgång för att få in det i ”Conscious Traveller” stegen?
Två har jag fått, oklart om det är tänkt funka så.Får man ett eller två steg om man lägger på biobränsle på en biobiljett?
Får man ett eller två steg om man lägger på biobränsle på en biobiljett?