Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Har fungerat så för mig 7 steg i rad.

Nu saknar jag 2 steg (sista 2 för att nå conscious traveler) på mina 2 senaste flygningar med köpt Bio fuel.
Chattade därför med SAS alldeles nyss som sa att de lägger in dem manuellt. Frågade hur lång tid det kommer ta. Fick svar att det kan ta några veckor.
Försökte fråga varför det funkat varje gång förr men inte denna, men då hade agenten redan smitit iväg...

1719303726981.png

Har fungerat så för mig 7 steg i rad.

Nu saknar jag 2 steg (sista 2 för att nå conscious traveler) på mina 2 senaste flygningar med köpt Bio fuel.
Chattade därför med SAS alldeles nyss som sa att de lägger in dem manuellt. Frågade hur lång tid det kommer ta. Fick svar att det kan ta några veckor.
Försökte fråga varför det funkat varje gång förr men inte denna, men då hade agenten redan smitit iväg...

Visa bifogad bild 154213
Uppdatering:

Det tog 1 dag.
Fick mina 2 steg igår och statuspoäng för Conscious traveler idag.
Dock fick jag bara 2 x 250 poäng för tillköpt Biobränsle (borde varit 2 x 500), men orkar inte dividera.

Har 4 steg kvar och behöver ganska exakt 5k baspoäng för att nå guld, ska iväg och resa om 2v och hade varit skönt att hinna få guld innan resa så jag slipper betala för extra bagage, förstår att jag inte hinner få stegen om jag beställer ullbollar, men hur ser det ut med att donera poäng, kommer de in som steg direkt? Ifall någon har en annan lösning för att få in 5k baspoäng billigare så är det uppskattat :)

Har inte donerat själv men ja, så som jag förstår systemet så bör du hinna med donation.
Har inte testat att donera heller, men enligt FAQ:n ska poängen komma inom 5 dagar om man donerar poäng.
5 dagar verkar gälla för alla typer av transaktioner, förutom köp av ullbollar och sånt (då är det upp til 35 dagar).

• Gilla
Reactions: hco
Toppen