Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

hco

Medlem
Noterar en uppdatering i appen under ”Me”.
Verkar ge 5000 basic points om man går igenom alla stegen. (Varav ett verkar kosta 5000 poäng i donation)
Hmm, Qualifying Period står som 22 jan - 31 dec.

Var inte informationen tidigare att steg (ex biobiljett) som togs efter nyår (men innan officiell start) ändå skulle räknas?
 

FFlash

Medlem
Jag noterade nu texten
"När du har nått minst tio steg har du verkligen förtjänat rätten att kalla dig själv en Conscious Traveler. Du får dessutom tillgång till alla belöningar som anges nedan."

Obegränsad tillgång till belöningarna efter att man nått 10 uppgifter antyder att det är merförsäljnings-"belöningar" alternativt belöningar av relativt lågt värde och/eller med begräsning när belöningen kan tas ut. Tex "10% rabatt på bio-fuel köpt som tillval" eller "extra varmt kaffe på inrikes resor norr om 60 breddgraden"
Ja precis. Hoppas jag ges möjligheten att pröva på te istället för kaffe för nu bleva jag riktigt conscious med detta program!
 

FFlash

Medlem
Just ja. Har bläddrat genom hela sas sidor men hittar inte ens hur man kan registrera sig till programmet. Inte heller uppgifterna eller de grönmarkerade produkterna‍♂️
 
Just ja. Har bläddrat genom hela sas sidor men hittar inte ens hur man kan registrera sig till programmet. Inte heller uppgifterna eller de grönmarkerade produkterna‍♂️
Klickar du på ”buy conscious products” så hittar du de aktuella produkterna verkar det som.
Men verkar inte som att allt är igång riktigt, har tittat på videon som ska ge ett steg men har inte fått steget markerat ännu.
 

Attachments

  • IMG_0553.png
    IMG_0553.png
    {memory} MB · Visningar: 78

Jannes

Medlem
Börjar inte bra: Jag kollade också videon men ingenting händer…

Jag skulle nog invänta officiell launch innan man lägger ett öre på detta.
 

FFlash

Medlem
Klickar du på ”buy conscious products” så hittar du de aktuella produkterna verkar det som.
Men verkar inte som att allt är igång riktigt, har tittat på videon som ska ge ett steg men har inte fått steget markerat ännu.
Aha, bilden du länkade ser annorlunda ut för mig, jag har inte ens som länkarna även lm jag är inloggad. Konstigt
 

FFS

Medlem
Det ser ut som att det ska räcka med att kolla en film och köpa 9 "conscious products" för att få 5000 basic points.
Då är det bara att hitta den billigaste produkten.
Tvättyllebollar för ~3k poäng finns listade.
9st sånna är ändå en del billigare än att köpa 5k basic poäng rakt av
 

mha321

Medlem
Är man inte intresserad av baspoängen verkar det inte finnas något alls värde med det. En badge i profilen i appen och en bag tag är knappast värt 5000 poäng...
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen