FilipJ
Medlem
EttJag kommer att resa i slutet på april med ett stopp på vägen i Köpenhamn. Om jag lägger till biobränsle på den biljetten, får jag då ett eller två steg extra på conscious traveller eftersom bokningen inkluderar en mellanlandning?
EttJag kommer att resa i slutet på april med ett stopp på vägen i Köpenhamn. Om jag lägger till biobränsle på den biljetten, får jag då ett eller två steg extra på conscious traveller eftersom bokningen inkluderar en mellanlandning?
Jag köpte 9st á 100kr. Mailade supporten och fick lägga ordern den vägen bara. Väldigt tillmötesgående.Har du använt dem? Kunde du i så fall använda båda i samma köp?
Ett steg per segment med BIO-biljett är det. Så 4 i ditt exempel.
Just det riskerar att ta betydligt längre tid än att att nå själva målet. Undrar om någon ännu fått en tag? Jag beställde min för prick en månad sedan....
Men då kommer jag i mål med nästa resa. Och ser fram emot den fräsiga bagagetaggen!
Just det riskerar att ta betydligt längre tid än att att nå själva målet. Undrar om någon ännu fått en tag? Jag beställde min för prick en månad sedan.
Enligt tidigare poster här i tråden så har det stått så i en månad iallafall. Så än så länge håller de sina leveranstider verkar det som.Det står leverans från maj 2024 på webbsidan numera. Tror inte det stod där innan.

Jag gjorde så och fick två added biofuel... Resa ut tisdag eftermiddag och hem torsdag eftermiddag.