Jonas F
Medlem
Jag får dra tillbaka mitt uttalande också. Även jag fick två steg tillslut. Men lite skum kreditering. Men det gick tillslut.Jag gjorde så och fick två added biofuel... Resa ut tisdag eftermiddag och hem torsdag eftermiddag.
Jag får dra tillbaka mitt uttalande också. Även jag fick två steg tillslut. Men lite skum kreditering. Men det gick tillslut.Jag gjorde så och fick två added biofuel... Resa ut tisdag eftermiddag och hem torsdag eftermiddag.
Jag åkte på SAS Plus PRO biljett i torsdags och på den biljetten hade jag köpt till Biofuel separat på t/r, minsta mängd per riktning. Tolkar jag det rätt då om jag ska få ett steg per riktning och hur länge brukar man behöva vänta för dessa steg? Ursäktar om detta besvarats tidigare.Jag får dra tillbaka mitt uttalande också. Även jag fick två steg tillslut. Men lite skum kreditering. Men det gick tillslut.
Tack, till slut hittade jag också den informationen.
"35 dagar för miljömedvetna produkter"
Samma här, nu har jag fått 2 steg för 2 x 100 kr på Elcykelvaruhuset.Idag fick jag svar av Eurobonus att Elcykelvaruhuset var löst och mycket riktigt har jag fått ett steg för presentkortet.
Otroligt bra värde! Köp presentkort 9*100 kr och få 5000 baspoäng och vad du vill till cykelnSamma här, nu har jag fått 2 steg för 2 x 100 kr på Elcykelvaruhuset.
Lägsta pris på Elcykel-presentkort verkar nu vara 500kr. Undrar varför..
Har du använt dem? Kunde du i så fall använda båda i samma köp?Samma här, nu har jag fått 2 steg för 2 x 100 kr på Elcykelvaruhuset.